مدیرعامل اتوبوسرانی مشهدمقدس گفت: تمامی ناوگان اتوبوسرانی مشهد مقدس در حال حاضر هوشمندسازی شده و از مرکز مانیتورینگ برای رصد فعالیت‌ اتوبوس‌ها، زمان ورود به ایستگاه‌ها، طول مسیر، انتهای خطوط و ... استفاده می‌شود.

رصد فعالیت‌ اتوبوس‌ها شهری مشهد توسط مرکز مانیتورینگ

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از خراسان رضوی، علی‌اصغر نیشابوری افزود: برای برخی از خطوط فعال در شهر مشهد به دلیل ازدحام جمعیت و همچنین استفاده متعدد در تلاش هستیم تا تعداد اتوبوس‌ها را افزایش دهیم.

وی بیان کرد: در حاضر 1800 دستگاه اتوبوس در شهر مشهد فعال است و روزانه حدود یک میلیون روز سفر در این شهر صورت می‌گیرد.

نیشابوری گفت: از شهروندان مشهدی تقاضا داریم که با پرداخت کرایه خود، برنامه ریزان حوزه اتوبوسرانی شهر را یاری کنندزیرا در حال حاضر اتوبوسرانی تنها با یارانه اختصاص یافته از سوی شهرداری اداره می‌شود و منافع مالی در این زمینه ندارد.

مدیرعامل سازمان اتوبوسرانی شهرداری مشهد مقدس بیان کرد: براساس آمارهای موجود در حال حاضر و به صورت روزانه از 80 درصد ظرفیت ناوگان اتوبوسرانی مشهد در برخی از ساعات استفاده نمی‌شود و ظرفیت زیادی در برخی از ساعات در این زمینه بلااستفاده است.

نیشابوری اضافه کرد: در حال حاضر در برخی نقاط شهری مشهد پرداخت بهای خدمات اتوبوسرانی به صورت نقدی صورت می‌گیرد که این امر سبب شده آمار دقیقی از تعداد مسافر در آن مسیرها نداشته باشیم. گرچه از هفدهم بهمن ماه پارسال پرداخت نقدی بهای خدمات با ممنوعیت همراه شد و تنها در موارد اضطرار از این گزینه استفاده می‌شود.

انتهای پیام//

ضیغمی

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.