زنان ودختران مسلمان ایرانی در تمام عرصه ها نقش آفرین وتاثیر گذار بوده اند.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از یزد؛  مدرکل دفتر امور بانوان و خانواده استانداری یزد گفت: حضرت فاطمه (س) نمونه‌ ایی از یك زن موفق در امور و مدیریت خانواده بودند كه شایسته است زنان و دختران جامعه در ابعاد مختلف زندگی از حضرت زهرا (س) الگوبرداری كنند و سیره و رفتار این بانوی عظم‌الشأن را در زندگی فردی و اجتماعی خود اجرا نمایند.

فخرالسادات خامسی هامانه افزود: زنان مسلمان ایرانی در تمام عرصه‌ها نقش‌آفرن و تأثیرگذار بوده و نام او همواره با صفات برجسته از قبیل ایمان و توكل به خداوند، شجاعت، صداقت، قناعت، ساده زیستی، مبارزه و ظلم‌ستز درخشیده است.

وی ادامه داد: ازجمله این حضورها می‌توان به نقش زنان در پیروزی انقلاب اسلامی و 8 سال دفاع مقدس اشاره كرد كه امروز مادران، خواهران، همسران و دختران شهیدان، جانبازان، ایثارگران و آزادگان ایران اسلامی در سراسر ایران اسلامی افتخارآفرین هستند.

خامسی هامانه گفت: در انتخابات پنجمین دوره مجلس خبرگان رهبری و دهمین دوره مجلس شورای اسلامی در هفتم اسفندماه نیز حضور پرشور، غرورآفرین و ارزشمند بانوان در استان و كشور یكی از پرافتخارترین خاطرات سیاسی و فرهنگی را در افكار عمومی و ذهن‌ها مردم به ثبت رساند.

گفتنی است در پایان این مراسم كه با برنامه‌ها متنوعی ازجمله: اجرای نمایش طنز، مسابقه و اجرای موسیقی همراه بود از 18 بانوی برگزیده استان در حوزه‌ها مختلف ازجمله عرصه‌ها علمی، فرهنگی، اجتماعی، ورزشی، هنری، رسانه، اقتصادی با اهدای لوح تقدیر و هدایایی تجلیل شد.

انتهای پیام/ی

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار