فرمانده نیروی انتظامی شهرستان بویراحمد گفت: طی یک سال گذشته شاهد کاهش 14 درصدی سرقت در شهرستان بودیم.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از یاسوج؛سرهنگ علی‌شیر زهرایی با اشاره به نقش نیروی انتظامی در تامین امنیت شهروندان تصریح کرد: نیروی انتظامی شهرستان بویراحمد در یک سال گذشته اقدامات ارزنده و مناسبی در راستای تامین امنیت شهروندان اجرا کرده است.

وی اذعان کرد: نیروی انتظامی بر اساس رسالت ذاتی خود در راستای تامین امنیت در اعیاد و مناسبت‌های مختلف برنامه‌هایی را به مرحله اجرا در می‌آورد که در سال گذشته تامین امنیت مسافران تابستانی، امنیت انتخابات مجلس و خبرگان رهبری، چهارشنبه آخر سال را به نحو احسن فراهم کرد.

فرمانده نیروی انتظامی شهرستان بویراحمد به تامین امنیت کامل مسافران نوروزی در سال جاری خبر داد و گفت: در تامین امنیت مسافران نوروزی و شهروندان از هیچ اقدامی کوتاهی نکردیم و وضعیت خوبی را در سال جاری شاهد بودیم.

وی ادامه داد: تامین امنیت شهروندان، مسافران نوروزی و تابستانی و دیگر اعیاد و مناسبت‌ها با همکاری و تعامل اعضای محترم شورای تامین حاصل شد که از تلاش مضاعف و ارزنده اعضای این شورا کمال تشکر و قدردانی را داریم.

فرمانده ارشد انتظامی در بویراحمد از آمادگی و استقرار پلیس 110 در پنج نقطه شهر یاسوج در جهت تامین امنیت شهروندان خبر داد و گفت: تلفن 110 به صورت شبانه‌روزی آماده پاسخگویی به شهروندان است.

زهرایی در بخش پایانی سخنان خود پیشگیری از نزاع‌های دسته جمعی و فردی را از اولویت‌های سال جاری پلیس در بویراحمد عنوان کرد و گفت: در سال گذشته با توجه به اقدامات خوب پلیس میزان سرقت در شهرستان بویراحمد 14 درصد کاهش داشت.

وی با بیان اینکه وقوع سرقت‌های خرد قطعا میزان امنیت را کاهش می‌دهد، گفت: پلیس با اقتدار و تلاش شبانه‌روزی و اقدامات پیشگیرانه با سارقان و مخلان نظم عمومی به شدت برخورد می‌کند

انتهای پیام / ف

برچسب ها: سرقت ، پلیس ، مسافر
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.