رئیس راه و شهرسازی بویراحمد گفت: در صورت تخصیص اعتبارات ماده 180 پل سوم بشار پیشرفت خوبی خواهد داشت و به نتیجه مطلوب خواهیم رسید.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از یاسوج؛هوشنگ بهره‌مند، با اشاره به راکد بودن پروژه عمرانی پل سوم بشار اظهار کرد: این پروژه در اختیارات اداره کل راه و شهرسازی بوده که اداره شهرستان با تمام تلاش و توان نسبت به رفع موانع پیش رو اقدام خواهد کرد.

وی با بیان اینکه پروژه پل سوم بشار چند سال از شروع آن می‌گذرد، گفت: کندی در روند پیشرفت پروژه مذکور به دلیل عدم اعتبار مورد نیاز بوده که از اعتبارات ماده 180 اعتباری برای آن پروژه در نظر گرفته شد اما تاکنون تخصیص صورت نگرفته است.

رئیس راه و شهرسازی بویراحمد با تاکید بر اینکه پیمانکار پروژه پل سوم بشار چهار میلیارد تومان طلبکار است، گفت: در صورت تخصیص اعتبارات ماده 180 پل سوم بشار پیشرفت خوبی خواهد داشت و به نتیجه مطلوب خواهیم رسید.

وی در ادامه تصریح کرد: قطعا پروژه‌های اجرایی بدون نقص نخواهند بود ولی با توجه به اجرای سریع پروژه‌ها کم و کاستی هست که با این وجود پروژه‌های راه و شهرسازی از کیفیت خوبی برخوردار هستند و به صورت جدی بر پروژه‌ها نظارت می‌کنیم.

این مسئول در بخشی دیگر از سخنان خود به برنامه‌های راه و شهرسازی بویراحمد در سال جدید اشاره کرد و گفت: با توجه به اینکه استان کهگیلویه و بویراحمد از استان‌هایی بوده که کمترین طول بزرگراه‌ها را دارد لذا توسعه راه‌ها در برنامه سال 95 راه و شهرسازی قرار دارد.

بهره‌مند ادامه داد: طول بزرگراه کهگیلویه و بویراحمد تا قبل از دولت یازدهم 40 کیلومتر بود که در چهار سال دولت تدبیر و امید این میزان به 90 کیلومتر رسیده است.

رئیس راه و شهرسازی بویراحمد با تاکید بر اینکه در سال گذشته اقدامات خوبی در حوزه راه در سطح شهرستان صورت گرفت، گفت: فعال بودن کارگاه‌های راهسازی در نقاط مختلف بویراحمد و بهره‌برداری از راه‌های روستایی مصداق واقعی اقدامات راه و شهرسازی در سال گذشته است.

وی تاکید کرد: برنامه‌های خوبی در راستای توسعه راه‌های شهرستان بویراحمد در سال جاری داریم که امیدواریم دیگر مدیران همکاری و همراهی لازم را داشته باشند

انتهای پیام /ف

برچسب ها: پل ، سوم بشار ، اعتبارات
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.