قائم‌مقام سازمان امداد و نجات با اشاره به مهمترین حوادث شبانه روز گذشته، گفت: برخورد اتوبوس با کامیون، صبح امروز در آزادراه زنجان - قزوین ۱۴ مسافر را مصدوم کرد.

برخورد اتوبوس با کامیون ۱۴ مسافر را مصدوم کرد
به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از زنجان، مرتضی سلیمی در مورد مهمترین تصادفات جاده‌ای شبانه‌روز گذشته، اظهار داشت: برخورد اتوبوس با کامیون در کیلومتر 80 آزادراه زنجان - قزوین ساعت 4:15 صبح امروز سبب بروز حادثه برای 14 مسافر شد که 14 مصدوم نیز به نزدیک‌ترین مرکز درمانی انتقال داده شدند.

وی افزود: همچنین واژگونی اتوبوس ساعت 14:55 روز گذشته در محور آذربایجان شرقی - بناب سبب مصدوم شدن 20 مسافر شد که 11 نفر از مصدومان توسط نیروهای هلال‌احمر به نزدیک‌ترین مرکز درمانی منتقل شدند.
   
قائم‌مقام سازمان امداد و نجات در ادامه به مسمومیت 6 نفر با سم کشاورزی در شهرستان خاش سیستان و بلوچستان اشاره کرد و گفت: نیروهای امدادی پس از اطلاع از این مسئله جهت نجات جان حادثه‌دیدگان اقدام کرده و آنها را به نزدیک‌ترین مرکز درمانی منتقل کردند.

سلیمی در پایان به برخورد سواری پیکان با کامیون ساعت 11:10 روز گذشته در محور خمینی‌شهر اصفهان اشاره کرد و خاطرنشان کرد: در این حادثه 3 نفر مصدوم شده و به نزدیک‌ترین مرکز درمانی منتقل شدند.

انتهای پیام/ز
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.