سنندج؛

پیش‌بینی شرکت ۳ هزارکردستانی دراعتکاف

رییس شواری هیئات مذهبی اداره کل تبلیغات اسلامی کردستان از پیش‌بینی شرکت ۳ هزار نفر ازمردم این استان در مراسم اعتکاف امسال خبرداد.

به گزارش خبرنگارگروه استان های باشگاه جوان ازسنندج،علی خزایی گفت: ثبت‌ نام حضور در مراسم اعتکاف از ۲۱ فروردین ماه امسال در استان آغاز شده که علاقمندان به شرکت در این مراسم معنوی تا ۳۱ فروردین ماه امسال فرصت دارند به ادارات کل تبلیغات اسلامی در سطح استان مراجعه کنند.

وی افزود: برای رفاه حال مردم استان حتی در روز پذیرش معتکفین هم اقدام به ثبت نام از علاقمندان به حضور در این مراسم معنوی خواهیم کرد و تدابیر لازم در این رابطه هم اندیشیده شده است.

رییس شواری هیئات مذهبی اداره کل تبلیغات اسلامی کردستان بیان کرد: طی سال‌های گذشته بابت ثبت نام معتکفین در استان کردستان هزینه‌ای دریافت نشده و امسال هم تا این لحظه رایگان بوده است.

خزایی گفت: با توجه به استقبال خوبی که در طول این چند روز صورت گرفته است، پیش بینی می شود ۳ هزار نفر در استان در این اعتکاف شرکت کنند.

وی درادامه افزود: با اشاره به اینکه همه سال اعتکاف با مسئولیت ادارات کل تبلیغات اسلامی در سطح کشور برگزار می‌شود، ادامه داد: ۲۰ مسجد در سطح استان برای این مراسم معنوی درنظر گرفته شده است.

رییس شواری هیئات مذهبی اداره کل تبلیغات اسلامی کردستان بیان کرد:: در مراسم امسال ۲۰ نفر مربی قرآن کریم که شامل ۶ نفر خواهر و ۱۴ نفر برادرهستند، حضور خواهند داشت.

وی به برنامه های مراسم اعتکاف اشاره کرد و افزود: مناجات، دعا، اذان، نماز، مداحی ومولودی خوانی، تشکیل حلقه های قرآنی و بصیرتی، مراسم وفات حضرت زینب(س)، قرائت قرآن و اعمال ام داوود از جمله برنامه های سه روزه مراسم اعتکاف دراستان است.

رییس شواری هیئات مذهبی اداره کل تبلیغات اسلامی کردستان درپایان گفت: پذیرش معتکفین در استان شب ولادت امیرالمومنین از ساعت ۱۲ شب تا سه صبح صورت می گیرد.

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.