رييس حوزه هنري خوزستان گفت: در آييني با حضور مسئولان محلي از مدير سايت ' الف دزفول ' سايت برتر كشور در سال 1394 در حوزه فرهنگ ايثار و شهادت تجليل به عمل آمد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز، عليرضا چرخابي بیان داشت: سايت ' الف دزفول' به مديريت علي موجودي موفق شد با ثبت دل نوشته هاي خود از دوران جنگ رتبه نخست را در بين سايت هاي حوزه فرهنگ ايثار و شهادت كسب نماید.

وی افزود: از كليه هنرمنداني كه در حوزه فرهنگ و هنر انقلاب اسلامي فعال هستند حمايت مي شود تا آثار آن ها در قالب فيلم، سرود و كتاب وديگر آثار در سطح كشوري معرفي گردد.

چرخابی بر وقت صرف کردن در حوزه هنر تاكيد کرد و گفت: دزفول خاكريز دوم جنگ بود كه به دليل بمباران در جنگ از جايگاه ويژه اي در حوزه فرهنگ ايثار و شهادت برخوردار است و بايد از افرادي كه اين آثار را خلق كردند تقدير شود.

رييس حوزه هنري استان خوزستان بیان داشت: در اين آيين از 3 شخصيت هنرمند و هنرنگار شامل شهيد حميد صادق جولا، شهيد غلامرضا عارفيان خون نگار عرصه ايثار و علي موجودي راوي ايثار و شهادت تقدير شد.

وي اذعان کرد: شهيد عارفيان از هنرمندان حوزه صدا و سيما بود كه دست نوشته ها و برنامه هاي زيادي از جنگ و همچنين پيروزي انقلاب اسلامي از وي باقي مانده است، ضمن اينكه شهيد صادق جولا نيز از جمله هنرمندان دزفولي است كه تلاش بسياري در جنگ در حوزه تبليغات داشت و به ديوار نويسي و شعار نويسي در زمان انقلاب نيز پرداخت.

علیرضا چرخابی اظهار داشت: سايت هاي خبري و اطلاع رساني سايبري فراواني در دزفول فعاليت دارند كه به دليل عدم وجود روحيه هم افزايي به درستي از اين ظرفيت ها استفاده نمي شود .

حبيب الله آصفي فرماندار دزفول گفت: این شهرستان در كليه حوزه هاي ادب، هنر، موسيقي و تئاتر ظرفيت هاي فراواني دارد كه بايد از اين ظرفيت ها به خوبی استفاده گردد.

وی با تاكيد بر اينكه حوزه فرهنگ نبايد به مرگ زودرس دچار شود خاطرنشان کرد: انتقادات بسياري در اين حوزه وجود دارد و با شعار نمي توان اين بخش را فعال كرد، زيرا جامعه و خانواده نگران وضعيت جوانان در جامعه كنوني است و بايد جوانان را به حوزه ادب و فرهنگ مشتاق نمود .

آصفی تاكيد كرد: بايد حوزه فرهنگ و ادب در دزفول فعال شود و با برگزاري مستمر شب شعر، موسيقي، ادبيات و فيلم كوتاه و سينماي جوان فعاليت هاي بيش تري در اين حوزه انجام داد.

در اين آيين كه با شعر خواني توسط شاعران دزفولي و پخش كليپ همراه بود از علي موجودي وبلاگ نويس برتر كشور و نيز شهيد حميد صادق جولا و شهيد غلامرضا عارفيان تجليل شد.

انتهای پیام/ن

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.