طرح سفیران از جمله برنامه‌هایی است که در قالب طرح نهضت سراسری دانش‌آموزان ایجاد شده است.

به گزارش خبرنگار   حوزه آموزش و پرورش گروه علمی پزشكی باشگاه خبرنگاران جوان ؛ همایش سفیران سلامت دانش‌آموزی با حضور علی‌ اصغر فانی وزیر آموزش و پرورش، هاشمی وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی و جمعی دیگر از مسئولان صبح امروز در اردوگاه باهنر تهران در حال برگزاری است.

در این مراسم مهرداد حمیدی معاون وزیر و مسئول تربیت بدنی وزارت آموزش و پرورش گفت: مصمم هستیم با ایجاد نهضت سراسری داوطلبی به دانش‌آموزان اعتماد کنیم و با مشارکت‌دهی آنها فرصت‌های ارزشمند تربیتی، فرهنگی و آموزش ایجاد کنیم.

وی در ادامه با بیان اینکه داوطلبان نیروهایی پیشرو هستند، عنوان کرد: تعلیم و تربیت کیفی بدون جریان داوطلبی امکان‌پذیر نیست.

حمیدی اظهار کرد: مسئولیت‌پذیری، شجاعت، مهرورزی، امیدواری، نشاط و شادابی از ویژگی‌های انسان مبتنی بر سند تحول آموزش و پرورش است و نهضت داوطلبی به ویژگی‌های مورد مطالبه سند تحول پاسخ اثربخش می‌دهد.

وی در ادامه با اشاره به اینکه در تدوین درسنامه سفیران سلامت، وزارت بهداشت همکاری داشته است، بیان کرد: درس بهداشت و سلامت نیز برای همه دانش‌آموزان ایجاد شده است.

حمیدی با بیان ایکه 500 هزار دانش‌آموز در دوره دوم متوسطه به عنوان سفیران سلامت در نظر گرفته شده‌اند، عنوان کرد: قرار است این شرایط برای دانش‌آموزان متوسطه اول و همین طور دانش‌آموزان ابتدایی نیز فراهم شود. در واقع جریان ملی اثربخشی در آموزش و پرورش برای پیام‌رسانی به 300 میلیون دانش‌آموز راه‌اندازی می‌کنیم.



انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار