باید مراقب جمعیت گریزی در منطقه 6 باشیم

عضو شورای اسلامی شهر تهران گفت: باید مراقب جمعیت گریزی منطقه 6 باشیم تا اتفاق‌هایی که در منطقه 12 رخ می‌دهد در این منطقه اتفاق نیفتد.

به گزارش خبرنگار گروه اجتماعی باشگاه خبرنگاران جوان؛ عباس جدیدی عضو شورای اسلامی شهر تهران در دویست و پنجاه و دومین جلسه علنی شورای شهر با تاکید بر این‌که منطقه 6 نسبت به درآمدی که کسب می‌کند برای آن هزینه نمی‌شود، اظهار داشت: روزانه بیش از یک میلیون تا یک میلیون و 400 هزار نفر در حال تردد از منطقه 6 هستند و همچنین شب‌ها دویست و پنجاه هزار نفر ساکنه دارد وحجم فعالیتی که در این محور انجام می‌شود فراوان است.

وی با بیان این‌که منطقه 6 باید مراقب جمعیت گریزی در این منطقه باشد، افزود: باید مراقب باشیم که اتفاق‌هایی که در منطقه 12 رخ داد برای منطقه 6 اتفاق نیفتد.

 عضو شورای اسلامی شهر تهران با تاکید بر این‌که برخی از اتفاقات منطقه 6 را تهدید می‌کند، تصریح کرد: باید در این محور مراقب آسیب‌هایی  که منطقه را تهدید می‌کند باشیم و در خصوص آن نیز تدابیر مناسبی بیاندیشیم.

جدیدی با بیان این‌که امروزه شهرداری تهران 90 درصد از پروژه‌های سخت افزاری خود را به سرانجام رسانده است، تاکید کرد: امروزه مدیریت شهری باید به موضوعات نرم افزاری و فرهنگسازی توجه کند به این منظور که برخی از اتفاقات چهره شهر را زشت می‌کند.

وی به موضوع جدی جمع آوری کودکان کار اشاره کرد و گفت: باید در خصوص کودکان کار یک بحث جدی صورت گیرد تا این مشکل نیز برطرف شود.

انتهای پیام/


اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار