معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری خراسان رضوی گفت: در سطح استان هزار و 700 پروژه نیمه تمام داریم که تکمیل 70 درصداین پروژه ها منوط به تامین اعتبار است.

هزار و 700 پروژه نیمه تمام خراسان رضوی در انتظار تامین اعتبار

به گزارش گروه استانهای باشگاه خبرنگاران جوان از خراسان رضوی، محمد مقدوری در دیدار با فرماندار خلیل آباد افزود: در همین راستا محور خلیل آباد - بردسکن 25 کیلومتر است که اتمام این پروژه نیازمند تامین اعتبار در سال جاری است.
وی به اولویت های بودجه استانداری خراسان رضوی در سال جاری در حوزه عمران اشاره کرد و افزود: استفاده از بودجه های عمرانی استان متکی بر موضوعات آب ، پروژه های راه استان و اتمام پروژه های نیمه تمام، توجه به پروژه های حاشیه مشهد ، توسعه روستایی و مبلمان شهری در اولویت بودجه امسال خواهد بود.
مقدوری با بیان این که پارسال در حوزه عمران 70 درصد تخصیص اعتبار داشتیم اظهار کرد: در مجموع همه ردیف های منابع مالی پروژه های عمرانی تملک دارایی و سرمایه ای 38 درصد تخصیص اعتبار در سطح استان داشته است.
وی به اتمام پروژه بیمارستان 32 تخت خوابی اشاره کرد و گفت: راه اندازی بیمارستان 32 تخت خوابی خلیل آباد هم یکی از پروژه‌های خوب استان است که وزارت بهداشت و درمان و دانشگاه علوم پزشکی استان باید در کار تجهیزات این مجموعه تسریع کند.

انتهای پیام//


اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.