تبلیغات رسمی نامزدهای دور دوم مجلس شورای اسلامی همزمان با سراسر کشوردر دو حوزه انتخابيه بابل و قائم شهر آغاز شد .

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ساری ، رییس ستاد انتخابات مازندران گفت : تبلیغات انتخابات مرحله دوم انتخابات ازامروز دوم اردیبهشت آغازشد و تا ساعت 8 صبح روز نهم اردیبهشت ماه ادامه دارد.

یونسی افزود: دردو حوزه انتخابيه بابل و قائم شهر، 4 نامزد در انتخابات مياندوره ای دهم ارديبهشت ماه حضور دارند كه از بين آن ها 2 نفر، از هر حوزه يك نفر نهايتا به مجلس شورای اسلامی راه خواهد يافت.

وی با بیان اینکه 865 صندوق اخذ رای در اين دو حوزه انتخابيه پیش بینی شده است گفت: 14 هزار نفر در برگزاری انتخابات در حوزه های انتخابيه قائم شهر و بابل در دهم ارديبهشت ماه نقش آفرينی می كنند.

وی افزود: در انتخابات مياندوره ای دهم ارديبهشت ماه مجلس شورای اسلامي، در حوزه انتخابيه بابل 358 هزار و 295 نفر و در حوزه انتخابيه قائم شهر 334 هزار و 975 نفر واجد شرايط رای دادن هستند.

معاون سیاسی امنیتی استانداری مازندران گفت: در انتخابات دهم ارديبهشت ماه 95 كسانی كه در مرحله نخست انتخابات در هفتم اسفند ماه 94، در هر يك از حوزه های تعيين شده در استان رای دادند، نمی توانند در ديگر حوزه ها رای خود را به صندوق بياندازند

یونسی افزود : كسانی كه در مرحله نخست موفق به شركت در انتخابات نشده اند، در اين مرحله می توانند در هر حوزه ای كه تمايل دارند، رای خود را به صندوق بياندازند.

وی با تا کید براینکه همراه داشتن شناسنامه و کارت ملی در روز رای گیری الزامی است، گفت: متولدان دهم اردیبهشت 1377 به قبل دراین مرحله واجد شرایط رای هستند.
وی با بیان اینکه در حوزه انتخابیه بابل 509 شعبه، در حوزه قائم‌شهر 164 شعبه در جویبار 70 شعبه در سیمرغ 31 شعبه در سوادکوه 57 شعبه و در سوادکوه شمالی 34 شعبه اخذ رأی در مرحله دوم انتخابات تعیین شده است، افزود: از این تعداد 782 شعبه را ثابت و 83 شعبه را سیار است.
در انتخابات هفتم اسفند ماه 94 در حوزه انتخابيه بابل 72 درصد واجدين شرايط و در حوزه انتخابيه قائم شهر 83 درصد واجدين شرايط رای دادن شركت کردند.
از دوازده نماینده مازندران در مجلس شورای اسلامی ، ده نماینده در مرحله اول انتخاب شدند و دو نفر دیگر در این مرحله به مجلس راه خواهند یافت.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.