شیراز؛

کشف کالای قاچاق میلیاردی

فرمانده نیروی انتظامی شهرستان کازرون ازکشف برنج قاچاق به ارزش 2میلیارد و 600 میلیون ریال در آن شهرستان خبر داد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از شیراز؛ سرهنگ رجبعلی رزمجوئی گفت: ماموران انتظامی شهرستان كازرون از عبور یك محموله كالای قاچاق از اطراف آن شهرستان مطلع و برای توقیف آن وارد عمل شدند.
وی ادامه داد: ماموران با استقرار در طول مسیر عبور این محموله و با گشت زنی، در جاده کازرون به سمت كنار تخته 4 دستگاه كامیون حامل كالای قاچاق را شناسایی و متوقف كردند.
فرمانده نیروی انتظامی شهرستان کازرون اظهار كرد: در بازرسی از این کامیون ها، مقدار 75 تن برنج فاقد هر گونه مجوز قانونی و گمرگی کشف شد.
سرهنگ رزمجوئی اضافه كرد: در اقدامی دیگر ماموران پاسگاه ابوالحیات از یك دستگاه وانت پیكان، در مسیر تنگه ابوالحیات به سمت شیراز،  19 دستگاه جارو برقی خارجی فاقد مجوز قانونی و گمركی کشف كردند.
وی ارزش این محموله های كالای قاچاق را 2 میلیارد و 600 میلیون ریال عنوان كرد و گفت: در این راستا  5 دستگاه خودرو توقیف و 5 قاچاقچی كالا دستگیر و پس از تشکیل پرونده به مراجع قضائی معرفی شدند.
فرمانده نیروی انتظامی شهرستان کازرون از شهروندان درخواست كرد: در صورت مشاهده هر گونه فعالیت غیرمجاز و قاچاق توسط افراد سودجو، موضوع را در اسرع وقت از طریق تلفن 110 به پلیس اطلاع دهند تا نسبت به شناسایی و دستگیری متخلفان اقدام شود.
انتهای پیام/ن
برچسب ها: کشف ، کالای ، قاچاق ، میلیاردی ، شیراز
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار