معاون دادستان مشهد دستور پیگیری سریع به پرونده «مرد شکنجه گر» را صادر کرد.

دستور ویژه دادستان مشهد برای پیگیری سریع پرونده «مرد شکنجه گر» به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از خراسان رضوی، قاضی موحدی راد گفت: پزشکی قانونی صدمات وارده به این خانواده را تایید کرده است.

وی افزود: ماجرای این پرونده با گزارش یکی از همسایگان زن جوان درحالی در دستور کار پلیس قرار گرفت که این شهروند مدعی شد چند روز است همسایه او و فرزندانش دیده نمی شوند و با توجه به کتک کاری ها و تهدید به قتل هایی که قبلا مرد 30 ساله نسبت به همسر و فرزندانش داشته است احتمال مرگ آن ها وجود دارد.

قاضی موحدی افزود:آن ها باید سلامتی کامل خود را بازیابند و سوختگی ها و زخم های بدنشان التیام یابد و از سوی دیگر باید از جنبه روحی و روانی نیز توسط کارشناسان و کمیسیون پزشکی قانونی معاینه شوند، چرا که احتمال دارد آن ها در این شرایط دچار ناراحتی های روحی و روانی شده باشند که پس از اظهارنظر کارشناسان پزشکی قانونی ، در این باره نیز از سوی دستگاه قضایی تصمیم گیری خواهد شد.

وی با اشاره به اعترافات اولیه متهم اظهار داشت: این مرد معتاد به مواد مخدر صنعتی، مدعی است که فقط 2 سیلی به همسرش زده و ضرب و جرح و شکنجه آن ها را قبول ندارد.

وکیل مدافع همسر این مردنیزگفت: به دستور معاون دادستان مشهد قرار متهم، شوهر اعظم تشدید و تبدیل به بازداشت موقت شد.

مرضیه محبی، اظهار کرد: روز گذشته به دستور معاون دادستان مشهد و پس از ملاحظه نتایج پزشکی قانونی، هم‌چنین این‌که جرم انجام یافته موجب جریحه‌دار شدن اذهان عمومی شده است، قرار متهم تشدید یافته و وی تا روز دادگاه به صورت بازداشت قرار دارد.

انتهای پیام/ 
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.