برنامه های هفته بزرگداشت مقام معلم در کاشان با اجرای 30 برنامه فرهنگی از جمله عطر افشانی گلزار 336 شهید این شهرستان آغازمی‌شود.

به گزارش خبرنگار گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از اصفهان،دبیرستاد بزرگداشت هفته تکریم مقام معلم آموزش و پرورش کاشان، امروز در گفتگو با خبرنگاران گفت: برگزاری کوهگشت فرهنگیان، عیادت از بیماران فرهنگی و برگزاری مسابقه کتابخوانی را از دیگر برنامه های این هفته برشمرد و افزود:برگزاری آیین تجلیل از 80 نفر از فرهنگیان ،نواختن زنگ سپاس معلم روز یک شنبه 12 اردیبهشت در مدارس شهرستان ، در هنرستان شهید بهشتی از دیگر برنامه‌های این هفته است.

علیرضا فاضل دربندی، برگزاری آیین یادبود فرهنگیان در سالن اجتماعات هنرستان کتابچی ،تجلیل از مادر فرهنگیان شهید، اجرایمسابقات فرهنگی و ورزشی و همایش یک هزار نفریبازنشستگان ادوار آموزش و پرورش را یادآورشد و گفت: انجام معاینات پزشکی با تخفیف ویژه در درمانگاه فرهنگیان، عیادت از بیماران فرهنگیو مراسم کلنگ زنی آموزشگاهطالبیان مقدم از دیگر برنامه‌ها است.

به‌گفته‌وی، دیدار معلمان نمونه با امام جمعه کاشان تجلیل از مدیران و معلمان نمونه، حضور فرهنگیان نمونه ، دیدار با خیرین مدرسه ساز، پیشکسوتان فرهنگی و اجرای مسابقات فرهنگی، ورزشی در مدارس نیز برنامه‌هایی در فرهنگ سازی تجلیل شایسته از مقام معلم و صاحبان علم در کاشان است.

معاون پژوهش و توسعه منابع انسانی مدیریت آموزش و پرورش کاشان، اظهار داشت: 71 نفر از فرهنگیان این شهرستان نیز به‌عنوان معلم نمونه به اداره کل آموزش و پرورش استان اصفهان معرفی شده‌اند.




انتهای پیام/ب

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.