رئیس کمیته امداد امام خمینی (ره) جهرم از اعطای بیش از18 میلیارد ریال وام کارکشایی به مددجویان این کمیته خبر داد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از شیراز؛ سیدمحمدرضارضوی زادگان گفت: به منظور رفع مشکل اقشار آسیب پذیر و خانواده های بی بضاعت  تحت حمایت، طی 12 ماهه سال 1394 تعداد 1 هزار و 420 فقره تسهیلات قرض الحسنه با عنوان کارگشایی و  با اعتباری بالغ بر18 میلیارد ریال به مددجویان کمیته امداد پرداخت شد.
وی افزود :25 درصد منابع صندوق های صدقات به تامین اعتبار و پرداخت وام های قرض الحسنه کمیته امداد اختصاص یافته است که در همین راستا در سال 94مبلغ 240میلیون تومان از همین منبع به منابع  اعتباری  وام های قرض الحسنه  اضافه شده است .
رضوی زادگان تصریح کرد: در حال حاضر اعتبار این صندوق با صدقات مردم شهرستان افزون بر 24 میلیارد ریال با 4 هزار وام در گردش است که اقساط وام بدون حضور مددجو از مستمری ماهیانه وی کسر می شود و اصل وام نیز بیمه مانده بدهکار است تا در صورت بروز حادثه برای وام گیرنده، اصل سرمایه وام که در حقیقت صدقات مردم شهرستان جهرم است محفوظ بماند.
وی خاطرنشان کرد:   اقدام کمیته امداد در تجمیع  صدقات خرد خیرین و تمرکز آن در  گره کشایی مشکلات بزرگ از جمله جهیزیه، درمان، تحصیل و معیشت در قالب وام های قرض الحسنه می تواند الگویی برای رفع هدفمند مشکلات نیازمندان جامعه  باشد .
انتهای پیام/ن
برچسب ها: اعطای ، وام ، مددجویان ، کمیته ، شیراز
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار