پویایی جشنواره مقاومت فتح خرمشهر در گرو فراهم شدن زیرساخت‌هاست.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از آبادان؛نویسنده و و کارگردان تئاتر گفت: معتقدم خوزستان به ویژه آبادان و خرمشهر دارای هنرمندان خلاق و کارآمد در حوزه تئاتر است که این مهم با فراهم شدن زیر‌ساخت‌هایی همچون ساخت و تجهیز سالن های مخصوص تئاتر می‌تواند به رشد و پویایی برسد.

شهرام کرمی افزود: در کشور ما بعد از انقلاب اسلامی، برگزاری جشنواره‌هایی با موضوع دفاع مقدس در اهمیت قرار دارد چراکه چنین مضامینی با یک دامنه تاریخی، فرهنگ انقلابی و دفاع مقدسی عجین شده است.

وی گفت: در چند دهه اخیر چند واقعه نمود فرهنگی پیدا کرده است که از این میان می‌توان به انقلاب اسلامی و دوره هشت ساله دفاع مقدس اشاره کرد.

 نویسنده و و کارگردان تئاتر افزود: در این میان برگزاری جشنواره بهترین فرصت است تا این رویداد هنری به نمایش در آید چراکه در این صورت هم صاحبان اثر انگیزه لازم برای فعالیت پیدا می‌کنند و هم کارهای آنان مورد حمایت قرار می‌گیرد.

کرمی با تاکید بر اینکه نمود مقاومت و جنگ تحمیلی در قالب هنر اتفاق خجسته‌ای است، گفت: شاید آنچه که در طول سال‌های گذشته به جشنواره فتح خرمشهر لطمه وارد کرده است فقدان زیرساخت‌های خرمشهر باشد که هنوز سالن و فضاهای موجودش به دو دهه قبل تعلق دارد.

نوزدهمین جشنواره ملی تئاتر مقاومت فتح خرمشهر از 28 تا 3 خرداد ماه به دبیری حسین مسافرآستانه در آبادان و خرمشهر برگزار می شود.

انتهای پیام/
برچسب ها: آبادان ، هنرمند ، تئاتر ، خرمشهر
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.