فعالسازی و راه اندازی واحد های نیمه فعال ، غیر فعال و راکد از برنامه های اصلی سازمان صنعت، معدن و تجارت استان در سال جاری است .

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان ؛ رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان قزوين گفت :حفظ وضعیت موجود واحد های تولیدی استان و  برنامه ریزی برای راه اندازی واحد های غیر فعال و راکد تاثیر بسزای در رفع معضل بیکاری و ارتقاء وضعیت اقتصادی خانواده ها دارد.

پرزحمت افزود : برای عملیاتی کردن این طرح ، جمع آوری و تکمیل اطلاعات مربوط به واحدهای تولیدی و صنعتی از ابتدای  سال جاری  تحت عنوان طرح بروز رسانی  اطلاعات واحد های  صنعتی  در استان  آغاز شده است .

به گفته وی ، تا کنون اطلاعات بیش از 70 درصد از واحد های صنعتی  استان بروزرسانی شده و تا آخر این هفته تکمیل می شود.

رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان ، نيازسنجی ، اولویت بندی ،  جمع بندی و تکمیل اطلاعات را از  دیگر برنامه های این سازمان  پس از اجرای طرح بروز رسانی اطلاعات واحد های صنعتی  بيان كرد .

وی هميچنين ، تخصيص اعتباری بالغ بر 16 هزار ميليارد تومان برای ارائه تسهیلات ارزان قیمت به واحدهای تولیدی و صنعتی کوچک و متوسط در سطح  کشور را از ديگر برنامه های اين سازمان در سال جاری ذكر كرد.

به گفته پرزحمت ، تا کنون  میزان اعتبار اختصاص یافته به این استان مشخص نشده است.

رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان گفت : با اجرایی شدن اين طرح ،بخش زیادی از مشکلات مربوط به  کمبود نقدینگی و سرمایه در گردش واحد های تولیدی و صنعتی رفع می شود.
انتهای پيام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار