سند برنامه عملیاتی اقتصاد مقاومتی در شرکت آب و فاضلاب شهری استان زنجان در جهت اجرای اقتصاد مقاومتی ، اقدام و عمل که عنوان سال 95 از جانب مقام معظم رهبری نامگذاری شده بود تدوین شد .

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از زنجان؛مهندس علیرضا جزء قاسمی مدیر عامل شرکت آب و فاضلاب شهری استان زنجان گفت: تدوین سند برنامه عملیاتی اقتصاد مقاومتی در راستای اجرای فرمایشات مقام معظم رهبری است که صرفه جویی در منابع از مهم ترین راهکار تحقق عنوان سال است .

وی به اهداف اجرای سند اقتصاد مقاومتی اشاره کرد و افزود : هدف از تدوین برنامه، عملیاتی نمودن کلیه فعالیتهای شرکت است به طوری که در منابع موجود صرفه جویی لازم صورت گیرد و به نحو احسن وظایف محوله شرکت آبفای استان اجرایی شود .

مدیر عامل شرکت آب و فاضلاب شهری استان از جمله فعالیتهای مدون شده برای اجرا در راستای اقتصاد مقاومتی در این شرکت را تعمیر کنتور های خراب مشترکین در صورت امکان به جای تعویض آن،ساخت حوضچه های کنتور توسط مشترک قبل از نصب انشعاب به منظور حفاظت بیشتر،دقت لازم در انتخاب پیمانکار اصلح با هدف کاهش زمان اجرا پروژه، تکمیل پروژه های نا تمام ، واگذاری پروژه های آب و فاضلاب به بخش خصوصی به روش bot، boo ، بیع متقابل و تهیه تجهیزات مورد نیاز از تولیدات داخلی ،فروش قسمتی از اموال غیر منقول و منقول مازاد،استفاده بهینه ازتمام تجهیزات اداری،استفاده ازقابلیت های تله متری در حوزه معاونت های خدمات مشترکین و درآمد،معاونت مهندسی و توسعه و معاونت مالی و پشتیبانی عنوان کرد.

شایان ذکر است ستاد کمیته اجرایی سیاستهای کلی اقتصاد مقاومتی شرکت آب و فاضلاب شهری استان زنجان تشکیل شد که حکم آن به اعضا ابلاغ شد و آقای مسعود حسنلوفرد به عنوان دبیر ستاد کمیته منصوب شد .


انتهای پیام/ن

برچسب ها: تدوین ، اقتصاد ، عملیاتی ، آب ، زنجان
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.