شعر لشکر فاطمیون در پاسخ به مستند توهین‌آمیز بی‌بی‌سی +عکس

احمدبابایی شاعر آیینی پس از دیدن مستندی درباره مدافعان حرم از بی‌بی‌سی فارسی، واکنش نشان داد.

به گزارش خبرنگار اخبار داغ گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان؛ حسن شمشادی تصویری در صفحه اینستاگرام خود منتشر کرد و  از زبان یک شاعر در مورد پخش مستند لشکر فاطمیون از شبکه  "بی بی سی فارسی"نوشت: احمدبابایی شاعر آیینی و فاطميوني کشور پس از دیدن مستندی که درباره مدافعان حرم افغانستانی از بی‌بی‌سی فارسی پخش شده، یادداشت زیر را نگاشته است: ماجرای «خارجی‌ها»؛ از عاشورای ۶۱ تا مدافعان حرم بسم الله اهل افغانم...!مستند چندش‌آور و غیرمستند «بی‌بی‌سی فارسی» درباره تیپ شریف فاطمیون را دیدم و حیفم آمد چند نکته را ننویسم

* اول می‌دانیم مجاهدین افغانستانی، آبروی مضاعفی به این مردم غریب و مظلوم داده‌اند. پس از این مجاهده‌ جانانه احترام ایرانی‌ها به اهل افغانستان، چند برابر شده که قطعاً بیشترشدن علاقه و همدلی دو ملت افغانستان و ایران به یکدیگر برای انگلیسی‌ها و وهابی‌ها هیچ خوشایند نیست. مستند پخش‌شده از «بی‌بی‌سی فارسی» نشانه‌ کینه‌ شدید «مرزسازان بین‌المللی» به همراهی عاطفی دو ملت افغانستان و ایران است.

* دوم بله، «بی‌بی‌سی» بهترین راه مقابله با جبهه متحد مقاومت را پیدا کرده: «تمسخر ملت‌ها در پرده دلسوزی»! در این به‌اصطلاح مستند، هم مجاهدین افغانستانی و هم ایرانی‌ها مسخره می‌شوند! بد نیست بدانیم که سنگین‌ترین و خطرناک‌ترین حربه دشمنی منافقانه، به مضحکه گرفتن و تمسخر جبهه مقاومت اسلامی است، در لباس دلسوزی و از رهگذر طرح مسائلی که به هیچ وجه قابل اثبات نیست... آن هم با کنایه به فقر اقتصادی و فقر فرهنگی دو ملت.

* سوم معلوم است که تیپ فاطمیون بدجور تکفیری‌ها و انگلیسی‌ها را عذاب داده است! این به‌اصطلاح مستند، که وقیح و فریبکارانه است، به‌نوعی انتقام‌گیری آنها از شیرمردان غریبی است که جان بر کف گرفته‌اند و جان سلفی‌ها را به لب رسانده‌اند. خوشا به حال اهل افغانستان و خوشا به حال اهل ایران، که در این لشگرکشی پهلوانانه، مشت انگلیس را باز کرده‌اند.

حسن شمشادی



انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۲
در انتظار بررسی: ۰
United States of America
ناشناس
۱۶:۴۹ ۱۸ ارديبهشت ۱۳۹۵
سلام ودرود خدا براین عزیزان که خالص ترین فرزندان رسول الله می باشند وجان خودرا درراه رضای پروردگاردرکف دست گرفته ودراین دوران آخرزمانی الگوی هرانسان آزاده ای هستند
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۰:۰۸ ۰۹ ارديبهشت ۱۳۹۵
سلام خدا بر مدافعان حرم چه ایرانی چه فاطمیون چه سوری و....