همدان؛

تشکیل 650 حلقه صالحین در بسیج فرهنگیان همدان

مسئول سازمان بسیج فرهنگیان استان همدان با اشاره به تشکیل 650 حلقه صالحین توسط بسیج فرهنگیان همدان گفت: بیش از نیمی از معلمان استان بسیجی هستند.

تشکیل 650 حلقه صالحین در بسیج فرهنگیان همدان

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از همدان؛ مرتضی سیاهوشی اظهار داشت: محیط یک جامعه اسلامی مانند یک مدرسه، باید محیط تعلیم و تعلم و آموزش افراد جامعه به سوی پیشرفت باشد.

وی با بیان اینکه همه باید بکوشند که معلم باشند، افزود: مهمترین مسئله برای فرهنگیان مسئله دیانت است که باید بچه‌ها را متدین به بار بیاوریم.

وی با بیان اینکه افراد در هر زمان در جامعه نقش‌آفرینی می‌کنند، گفت: نمونه بارز این امر دفاع مقدس است که در آن افراد به خوبی به وظیفه خود عمل کردند و در حال حاضر مورد تکریم مردم هستند، بنابراین معلمان نیز باید اینگونه عمل کنند تا برای خود شرف و حرمت کسب کنند.

سیاهوشی با اشاره به اینکه برنامه‌هایی از سوی بسیج فرهنگیان در طول سال انجام می‌شود، گفت: نظام تربیتی شجره طیبه صالحین در چهار سطح حلقه سرمربیان، مربیان، سرگروه ها و متربیان برگزار می‌شود و در سطح های مختلف در جریان مباحث فرهنگی، دینی، مهارتی و غیره فعالیت می‌کنند و این موارد در جامعه دانش‌آموزی رسوخ می کند.

وی با اشاره به تشکیل 650 حلقه صالحین توسط بسیج فرهنگیان همدان گفت: 26 هزار معلم در استان همدان وجود دارد که بیش از نیمی از این تعداد بسیجی هستند.

مسئول سازمان بسیج فرهنگیان استان همدان افزود: سازمان بسیج فرهنگیان با 20 کانون بسیج در جهت اهداف سازمان بسیج مستضعفین که مقابله با جنگ نرم و تحقق ارتش 20 میلیونی است فعالیت می‌کند.

وی تعداد برنامه‌های هفته معلم را 15 عنوان بیان کرد و افزود: بازدیدهای علمی، مراسم هفته معلم و تقدیر از معلمان بسیجی نمونه، برگزاری مسابقات فرهنگی و هنری با موضوع آثار شهید مطهری از جمله برنامه‌های این هفته است.

سیاهوشی خاطرنشان کرد: برپایی همایش روز معلم، تقدیر از برگزیدگان مسابقات فرهنگی بسیج، دیدار با خانواده شهیدان فرهنگی و مدافع حرم، غبارروبی و عطرافشانی گلزار مطهر شهدا، برگزاری مسابقات ورزشی، برپایی نمایشگاه بسیج فرهنگیان و حضور فرهنگیان بسیجی در نماز جمعه نیز از دیگر برنامه‌های هفته معلم خواهد بود.

وی با اشاره به اهداف بسیج فرهنگیان بیان کرد: ترویج فرهنگ جهاد و شهادت، ارائه راهکارهای عملی برای تحقق شعار سال و برگزاری نشست‌های بصیرتی در خصوص سبک زندگی اسلامی و ترویج گفتمان رهبری از اهداف این سازمان است.

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار