درآمد 3 ماهه نخست سال 2016 سامسونگ به دلیل فروش موفق تلفن‌های همراه جدید این شرکت، فراتر از سطح انتظار بود.

فروش خوب گوشی‌های گلکسی درآمد سامسونگ را افزایش دادبه گزارش گروه بین‌الملل باشگاه خبرنگاران جوان به نقل از وب‌سایت «جی‌اس‌مارنا،» شرکت سامسونگ نتایج مالی سه ماهه نخست سال 2016 خود را اعلام کرد. بر اساس این نتایج، درآمد کلی این شرکت 5.7 درصد و درآمد عملیاتی آن 12 درصد افزایش داشته است.

درآمد کلی این شرکت حدود 43 میلیارد دلار و درآمد عملیاتی آن حدود 6 میلیارد دلار بود که از میزان تخمین‌زده شده نیز فزونی گرفت.

به گفته مسئولان این شرکت، خروج به موقع محصولات و همچنین فروش موفق تلفن‌های همراه «گلکسی اس 7» و «اس 7 اج» دلایل این مسئله هستند. آن‌ها همچنین بهبود حافظه انواع محصولات سامسونگ، افزایش فروش پنل‌های «او ال ای دی» را دلایل دیگر آن دانسته‌اند.

درآمد تلفیقی بخش تلفن همراه سامسونگ در این مدت حدود 24 میلیارد دلار بوده که نسبت به مدت مشابه سال گذشته حدود 7 درصد افزایش داشته است. در واقع این بخش از سامسونگ در مقایسه با سایر حوزه‌ها بهترین عملکرد را در چند سال اخیر نشان داده است.

سامسونگ پیش‌بینی می‌کند در سال آینده میلادی تقاضا برای خرید تلفن‌های همراه هوشمند کاهش یابد و بازار تبلت نیز با رشد منفی مواجه شود. 


انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار