نماینده ولی فقیه در استان مرکزی در نشست خیرین سلامت مراقبت از روح و جسم را ضروری دانست و بر مراقبت و پیشگیری قبل از درمان با اصول اسلامی تاکید کرد.

  به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اراک ، نماینده ولی فقیه در استان مرکزی و امام جمعه اراک در این دیدار که در علوم پزشکی استان برگزار شد ، توجه جدی به درمان و فراهم کردن امکانات و تجهیزات را وظیفه مسئولان و رفع مشکلات درمانی و راه اندازی مراکز درمانی و تخصصی مانند بیمارستانهای آیت الله خوانساری و ولی عصر را در گرو مشارکت های مردمی و خیرین سلامت دانست.
رئیس شورای خیرین سلامت استان افزود: خیرین پیش قدم شوند تا مراکز درمانی مورد نیاز سریعتر به اتمام برسد و این مهم با هیات مدیره قوی ، کارآمد و دلسوز و پیگیر میسر خواهد شد.
قبل از سخنان آیت الله دری دکتر طاهر احمدی رئیس دانشگاه علوم پزشکی استان گزارشی از وضعیت درمانی و مراکز بهداشتی استان ارائه کرد و از شناسایی افراد خیّر و توانمند گفت و افزود: مجمع خیرین سلامت استان از سال 1387 فعالیت خود را با هدف فراهم کردن تجهیزات و امکانات بیمارستانی بازسازی و نوسازی بخشهای تخصصی آغاز کرده و امروز در جهت برطرف کردن ضعف های حوزه سلامت تلاش می کند.
رئیس دانشگاه علوم پزشکی همچنین از پایان پروژه بیمارستان ولی عصر در سال 96 خبر داد و افزود: 30 میلیارد تعهد وزارت بهداشت و درمان تقریباً محقق شده، 30 میلیارد هم فروش خوابگاه دانشگاه در دستور کار است و مابقی با مناقصه 130 میلیارد تومانی به انجام خواهد رسید.
انتهای پیام / ف
برچسب ها: اراک ، علوم ، پزشکی
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار