رئیس مرکز بین‌المللی توسعه خواهرشهرهای ایران گفت: گردشگران سرمایه عظیم پیام‌رسان صلح از جانب کشور ما هستند که متاسفانه برخی سودجویان در قالب تورلیدر می‌خواهند این ارزش را به ضد ارزش تبدیل کنند.

نابودی سرمایه عظیم کشور زیر چکمه سودجویان تورلیدر
علیرضا رجایی رئیس مرکز بین‌المللی توسعه خواهر شهرهای ایران در گفتگو با خبرنگار گروه اجتماعی باشگاه خبرنگاران جوان در خصوص اهمیت گردشگری و سودجویی برخی تورلیدرها اظهار داشت: افرادی که به عنوان گردشگر وارد کشور می‌شوند در واقع سفرای ما بوده و بر اساس برداشت خود از ایران می‌توانند پیام ما را به کشور خود برسانند.

وی با بیان اینکه باید تکریم به گردشگر را سرلوحه کار خود قرار دهیم و ورود آنها را در قالب صله رحم ببینیم افزود: گردشگران سرمایه عظیم اقتصادی و فرهنگی ما هستند که هم می‌توانند پیام‌رسان صلح از جانب ما و هم در توسعه اقتصاد موثر باشند و از آنجایی که در جهان کنونی این مسئله به عنوان یک محور محسوب خواهد شد نباید این ارزش را به ضد ارزش و ضد سرمایه تبدیل کنیم.

رئیس مرکز بین‌المللی توسعه خواهر شهرهای ایران به حضور تعدادی سودجو در صنعت گردشگری به عنوان مخربین این حوزه اشاره کرده و تاکید کرد: زیبنده نیست که برخی سودجویان در قالب تورلید، گردشگران را سرکیسه کرده و با چندین برابر قیمت کالاهای مورد نیاز آنها را به این افراد بفروشند.

رجایی ادامه داد: بخش‌هایی چون فرودگاه‌ مرکز گردشگری و یا هتل‌های مورد اقامت باید فهرست بهای کالاهای ضروری و مورد نیاز آنها را تهیه کرده و در اختیار این افراد قرار دهند و با نظرسنجی و مصاحبه از آنها در بهبود شرایط این حوزه قدم بردارند.

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار