یزد؛

معرفی آثار شهید مطهری الگو و اسوه‌ای جامع برای همه

معرفی آثار شهید مطهری می تواند الگو و اسوه‌ای جامع برای همه به ویژه مربیان عقیدتی باشد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان  از یزد؛ امام جمعه بافق به مناسبت گرامیداشت هفته عقیدتی سیاسی در سپاه  و بسیج با تأکید بر ضرورت تشریح افکار و اندیشه‌های شهید مطهری برای نسل جوان گفت: معرفی آثار این شهید اندیشمند می تواند الگو و اسوه‌ای جامع برای همگان به ویژه مربیان عقیدتی باشد.

حجت الاسلام سیدجواد سلیمانی در دیدار فرمانده ناحیه مقاومت بسیج بافق، جمعی از هادیان سیاسی و مربیان حلقه صالحین شهید آیت الله شیخ محمد تقی بافقی با گرامیداشت شهادت علامه شهید مرتضی مطهری به تببین ابعاد شخصیتی،عرفانی و علمی وی پرداخت و اظهار کرد: اندیشه های شهید مطهری  مبانی و زیربنای تفکر اسلامی است .

وی افزود: تربیت نیروهای انقلابی و فراهم کردن زمینه ترویج فرهنگ تشیع از خدمات شهید مرتضی مطهری به انقلاب و نظام محسوب می شود.

امام جمعه بافق همچنین به شهامت و شجاعت علامه مطهری در بیان اعتقادات اسلامی و مناظره های اعتقادی اشاره و عنوان کرد: شهید مطهری چهره ای بود که با تربیت نیروهای انقلابی با افکار علمی و اسلامی خود برای نظام ، انقلاب و اسلام را یاری کرد.

در این مراسم همچنین با تقدیر از زحمات حجت الاسلام مهدی مهدوی نژاد ، حجت الاسلام میثم مولایی به عنوان فرمانده بسیج طلاب پایگاه موسی بن جعفر بسیج بافق و با تقدیر از زحمات فاطمه بابازاده ، سمیه سادات حسینی به عنوان فرمانده بسیج طلاب خواهران پایگاه حضرت معصومه (س) بسیج بافق معرفی شدند.

انتهی پیام/ی

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.