دبیر کل انصار الله یمن:

آمریکا و رژیم صهیونیستی عامل بدبختی بشریت هستند

دبیر کل انصار الله یمن اعلام کرد قدرت های مستکبر جهانی و در راس آنها آمریکا و رژیم صهیونیستی ارمغانی جز بد بختی برای بشریت ندارند.

به گزارش گروه بین‌الملل باشگاه خبرنگاران جوان؛ به نقل از العالم، «سید عبد الملک بدرالدین الحوثی،» دبیر کل انصار الله یمن گفت: قدرت های مستکبر جهانی و در راس آنها آمریکا و رژیم صهیونیستی ارمغانی جز بد بختی برای بشریت ندارند.

بدرالدین افزود: لابی صهیونیستی و رژیم صهیونیستی همان کسانی هستند که با خباثت خود بسیاری از توطئه ها را ضد امت اسلامی رقم می زنند و اینها بزرگترین خطر برای امنیت و آرامش کشورهای جهان از جمله برای کشورهای غربی به شمار می آیند.

دبیر کل انصار الله یمن تصریح کرد خطری که امت اسلامی را هدف قرار داده فقط در افغانستان و عراق متوقف نخواهد ماند.

وی افزود: بزرگترین اقدام برای گمراه کردن افکار عمومی پس از حادثه یازده سبتامبر در آمریکا صورت گرفته است.

بدرالدین نظام سعودی و متحدان آن را ابزاری در دست آمریکا عنوان کرد و گفت حمله به یمن، هیچ گونه توجیه و دلیلی ندارد و سعودی در این تعرض هیچ منفعتی ندارد.

وی، تحولات منطقه را به نفع رژیم صهیونیستی عنوان کرد و گفت تنها کسی که از ناآرامی های منطقه سود می برد، رژیم صهیونیستی است.

دبیر کل انصار الله خاطر نشان کرد آثار مخرب لابی صهیونیستی هم کشورهای اسلامی و هم کشورهای غیر اسلامی را در بر می گیرد.

وی در ادامه تصریح کرد کار رژیم صهیونیستی این است که حادثه ای جنجالی را ایجاد کند و از آن به نفع خود بهره برداری نماید و از جمله حوادثی که می توان به آن اشاره کرد همین حادثه یازده سبتامبر است که عامل آن، خود صهیونیست ها بودند.




انتهای پیام/



اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار