وزیر بهداشت از آغاز همکاری‌های بهداشتی و درمانی با جمهوری کره خبر داد و در همین زمینه با وزیر بهداشت و رفاه جمهوری کره تفاهم‌نامه‌ای امضا کرد.

به گزارش خبرنگار حوزه بهداشت و درمان  گروه علمی پزشكی باشگاه خبرنگاران جوان، در مراسم امضای تفاهم نامه میان قاضی زاده هاشمی وزیر بهداشت ایران و جمهوری کره که امروز برگزار شد، حسن قاضی زاده هاشمی وزیر بهداشت در خصوص همکاری های بهداشتی میان دو کشور بیان کرد: ایران و کره بیش از نیم قرن است که روابط تجاری و دوستانه عمیقی دارند و حضور رئیس جمهور کره به همراه هیئت بلند پایه در تهران موجب خوشحالی است. 
 

در روز گذشته و امروز مذاکرات خوبی با همتای کره‌ای داشتیم و تصور می‌کنیم زمینه‌های همکاری بسیاری بین ایران و کره در حوزه بهداشتی و درمانی، دارو و تجهیزات پزشکی وجود دارد.

وی تصریح کرد: امیدواریم در حوزه آموزش پزشکی،‌همکاری مراکز تحقیقاتی و انتقال فناوری بتوانیم کمک خوبی باشیم و تجربیات طرف مقابل را دریافت کنیم. 

وی افزود: از حضور وزیر و همراهان جمهوری کره تشکر می‌کنم و به کار گروهی که به توافق دو کشور تشکیل شده و از دو کشور بازدید داشته است خوش بینم. 

ابراز آمادگی جمهوری کره برای توسعه بیمه در ایران 
وزیر بهداشت و رفاه جمهوری کره در پاسخ به سوال یکی از خبرنگاران مبنی بر اینکه چه اقداماتی لازم است صورت گیرد تا موضوع بیمه در کشور ما همچون جمهوری کره یکپارچه شود گفت: ما اینجا حضور داریم تا روابط دوستانه دو کشور را بخصوص در بحث بیمه توسعه دهیم . همچنین باید وضعیت بهداشتی دو کشور به کمک طرفین پیشرفت کند و تجارب ما می‌تواند به ایران کمک کند.

انتهای پیام/ 
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار