کارگردان انیمیشن «مبارک» از مشخص شدن اکران این اثر در این ماه خبر داد.

محمدرضا نجفی امامی کارگردان سینما در گفتگو با خبرنگار حوزه سینما گروه فرهنگی باشگاه خبرنگاران جوان؛  در خصوص آخرین وضعیت اکران انیمیشن «مبارک» گفت: همانطور که می‌دانید پروانه نمایش این اثر صادر شده اما زمان قطعی اکران آن مشخص نیست که در این ماه مشخص خواهد شد.

گفتنی است؛ انیمیشن «مبارک» همراه با انیمیشن «شاهزاده روم» در بخش نگاه نو سی و سومین جشنواره فیلم فجر حضور داشتند اما این فیلم هنوز موفق به اکران نشده است.

عوامل اين پروژه سينمايی عبارتند از:

مدير توليد: مهدی مددكار، مدير فيلمبرداری:‌ عليرضا برازنده، طراح صحنه و لباس: اصغر نژاد‌ايمانی،‌ طراح چهره‌پردازی: عليرضا خورشيد، نويسنده فيلمنامه: بهروز واثقی، مشاور فيلمنامه: سيد جلال‌الدين دری، منشی صحنه: پانته‌آ حسينی، طراح كاراكترهای انيميشنی: حامد كمالی، ساخت عروسک‌ها: کامران خلج، طراح لباس عروسک‌ها: سحر عبدالهی،‌ صدابردار: حميد اسلامی، عكاس: آرش صادقی، تدارکات: علي اکبر ايکانی، مدير روابط عمومی: محسن رخش خورشيد.

آشنا ساختن مخاطبان جوان با شخصيت‌های افسانه‌ای شاهنامه و نمايش توانايی كم‌نظير انيماتورهای ايرانی، از اهداف اصلی اين پروژه سينمايی عنوان شده است. اين اثر محصولی از مؤسسه فرهنگی سيماپردازان ستايش است و پيش‌بينی می‌شود كه در جشنواره فيلم فجر سال جاری به نمايش گذاشته شود.

داستان اين فيلم در مورد پيرمردی است كه به حرفه نقالی مشغول است و ابزار كارش، عروسک‌های شخصيت‌های شاهنامه است. او نوه جوانی دارد كه از دنيای پدربزرگش كاملاً دور است و بر اين اساس تضادهايی بين او و پدربزرگش وجود دارد.

پيرمرد بخش فراوانی از زندگی‌اش را در جهان اسطوره‌ها گذرانده و نگران روزی است كه شخصيت‌های سياه افسانه‌ای، دنيا را به سوی تاريكی و تباهی بكشانند. داستان از آنجا آغاز می‌شود كه عروسک‌ها جان می‌گيرند و به فكر ياری رساندن به پيرمرد و كاستن از دغدغه‌های او می‌افتند. آنها با نوه پيرمرد همراه می‌شوند و داستان هيجان‌انگيز و ماجراجويانه‌ای را آغاز می‌كنند.




انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.