امام جمعه موقت خرم‌آباد گفت:‌ ایران امروز به جزیره ثبات در منطقه تبدیل شده است.

تبدیل ایران امروز به جزیره ثبات در منطقهبه گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از لرستان؛ حجت‌الاسلام و المسلمین قاسم متقی‌نیا ظهر امروز در خطبه‌های نماز جمعه این هفته ضمن گرامیداشت ماه مبارک شعبان گفت:‌ حلول ماه مبارک شعبان را گرامی می‌داریم از این رو باید از فضیلت‌های ماه شعبان استفاده کنیم.

وی افزود: بر اساس روایتی که نقل شده، یکی از علت‌های محروم شدن اشخاص از برکات ماه رمضان این است که در ماه رجب و شعبان آماده نشده‌اند.

متقی‌نیا در ادامه با اشاره به سالروز تشکیل بسیج سازندگی به فرمان امام خامنه‌ای افزود: بسیج سازندگی امروز خدمات گسترده‌ای به اقشار محروم جامعه ارائه می‌دهد که جا دارد از آنها تشکر کنیم.

وی گفت: امروز دشمن به دنبال این است که تمرکز داخلی ایران را به هم بزند اما باید گفت که امروز ایران اسلامی به جزیره ثبات در منطقه تبدیل شده است.

امام جمعه موقت خرم‌آباد افزود: تمام تلاش دشمن این است که به جمهوری اسلامی ضربه بزند و به دنبال ناامنی‌های داخلی در کشور است اما تمام نقشه‌های شوم دشمنان امروز نقش بر آب شده است.

متقی‌نیا گفت: همه این پیروزی‌ها در سایه هدایت نور ولایت فقیه است که ناامنی، نگرانی و ترس را به خود دشمن انتقال داده است از این رو باید شکر نعمت ولایت را به جا بیاوریم.

وی با اشاره به اینکه ولایتمداری با ولایت شعاری فرق می‌کند،افزود: مسئولان باید جوانان انقلابی را گرامی بدارند و هر حرکتی که منجر به این شود که جوانان انقلابی را کنار بگذارند را خنثی کنند.

متقی‌نیا گفت: باید به جوانان انقلابی بها داده شود تا از لحاظ علمی،‌ معنوی،‌ عبادی و صحنه‌های اجتماعی، ورزشی با وحدت به دنبال پیشرفت جامعه باشند.

وی با اشاره به اینکه فصل‌الخطاب راه ما ولایتمداری و قانون است، بیان داشت : وزارت کشور و شورای نگهبان نیز بر اساس قانون تصمیم می‌گیرند و باید به جوانان انقلابی بگوییم که با معارف دینی و الهی نفس خود را ثابت‌قدم کنید.

وی حضور جوانان انقلابی را در همه میدان‌ها مهم برشمرد و اظهار داشت: مسئولان باید جوانان انقلابی را گرامی داشته و آنها را از صحنه‌های مقاومت کنار نگذارند.

انتهای پیام/ت
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.