قزوین؛

شیوه های جدید نفوذ را باید جدی گرفت

امام جمعه قزوین گفت: افرادی که خود را در جامعه دوقطبی نشان می‌دهند از نظر مردم و رهبری فاقد ارزش و احترام هستند.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان، آیت‌الله عبدالکریم عابدینی ظهر امروز در خطبه‌های نماز جمعه این شهر که در مسجدالنبی(ص) برگزار شد، اظهار کرد: اطاعت از خدا نیاز به نیروی حمایتی دارد و این امر بدون مشارکت محقق نمی‌شود.

وی افزود: اسلام انسان را نسبت به واقعیت‌بینی و رویدادهای زندگی تشویق می‌کند، چراکه این دیدگاه ارزشمند و مثبت بوده و می‌تواند در رویکردهای زندگی تأثیرگذار باشد.

نماینده ولی فقیه در استان قزوین به عبرت‌آموزی از رویدادهای زندگی تأکید و بیان کرد: رویدادهای مختلفی همچون خیانت آمریکا و ترکیه را در نقض آتش‌بس شاهد هستیم، چراکه این موضوع اهمیت گسترده‌ای را در منطقه دارد و این نقض موجب شد تا شهر آزاد شده و به دست افراد اشرار و آدم‌خوار اداره شود.

عابدینی با اشاره به شیوه جدید عوامل نفوذ گفت: تغییر حوزه در بیان برای پیشرفت یکی از ابزارهای جدید این عوامل است که این عوامل به روش‌های مختلف همچون مستقیم یا غیرمستقیم دخالت دارد.

وی عنوان کرد: برخی از عوامل نفوذ با پدرخوانده بودن فتنه‌گران در برابر اندیشه‌های رهبری مقاومت کرده و با نادیده گرفتن اندیشه‌های انقلاب و اسلام سعی در زمینه‌سازی دوستی با آمریکا داشته‌اند که البته این افراد نیز در حال حاضر در جامعه حضور دارند.

نماینده ولی فقیه در استان قزوین اضافه کرد: بسیاری از عوامل فتنه و نفوذ بر خلاف بیانات رهبری عمل اظهارنظر می‌کنند که این یکی از شیوه‌های جدید نفوذ است.

عابدینی با بیان اینکه یکی از نعمت‌های شاخص نعمت وحدت است که این امر بدون الگو قرار دادن یک فرد مطیع الهی محقق نمی‌شود، یادآور شد: افرادی که خود را در جامعه دوقطبی نشان می‌دهند از نظر مردم و رهبری فاقد ارزش و احترام هستند.

وی به عزل و سمت‌های صدا و سیما از سوی مقام معظم رهبری طی چند روز گذشته اشاره و مطرح کرد: باید بیانات رهبری مبنی بر برگزیدن افراد انقلابی را در تمام مدیریت‌ها در نظر بگیریم و این افراد را پرورش دهیم.

امام جمعه قزوین تصریح کرد: نسبت به شهدا بی‌وفایی نکنیم، چراکه فتنه‌گران سعی در از بین بردن اعتقادات و جداسازی شهدا و اسلام از انسان‌های مؤمن دارند.

عابدینی گفت: آوازه اسلام به گوش جهانیان رسیده و در حال حاضر شاهد پیروزی‌های مهم در مناطقی همچون سوریه و لبنان هستیم و این پیروزی‌ها با محوریت اسلام و به نام ایران اسلامی شکل گرفته است.

وی تشریح کرد: دشمنان می‌خواهند عزت و سربلندی ایران اسلامی را نابود کنند که باید در این راستا همواره آماده باشیم.

نماینده ولی فقیه در استان قزوین با بیان اینکه در آیه 28 سوره کهف بستر تقوا و مشخص کردن منطقه خطر و امن در زندگی انسان بیان شده است، ادامه داد: اگر بنده لیاقت و شایستگی خود را به خداوند نشان دهد موفقیت‌های بسیاری برای او رقم می‌خورد.

عابدینی عنوان کرد: منطقه ناامن از نظر قرآنی تبعیت نکردن از دستورات الهی و افرادی است که از قرآن و اسلام غافل مانده‌اند و اگر بخواهیم در دنیا سربلند باشیم باید انسان‌های صالح را سرلوحه زندگی خود قرار دهیم.


انتهای پیام/ی
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.