رئيس جمعيت هلال احمر كشور از اجراي طرح 'سلامت يار' همزمان با فرا رسيدن هفته هلال احمر در چند بيمارستان كشور خبر داد.

 به گزارش گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از قزوین،سيداميرمحسن ضيايي در نشست شوراي مديران جمعيت هلال احمر استان قزوین افزود: اين طرح با حضور داوطلبان جمعيت هلال احمر و به صورت پايلوت در چند بيمارستان كشور اجرا مي شود.
 
رئيس جمعيت هلال احمر كشور آموزش را از مهم ترين وظايف جمعيت هلال احمر اعلام و خاطرنشان کرد : در اين زمينه نيز به منظور ارتقاي سطح آموزش همگاني و تخصصي، از سال جاري معاونت آموزشي پس از چند سال تعطيلي، دوباره احيا و راه اندازي شد.

 ضیایی همچنین  از رونمايي از چند بالگرد و طرح هاي جديد در تيم هاي واكنش سريع كشور همزمان با هفته هلال احمر خبر داد.

رئیس جمعیت هلال احمر کشور در دیدار با استاندار قزوین هم  گفت: با توجه به توانمندی و ظرفیت های خوب استان قزوین ضمن استقرار دائم بالگرد اورژانس، زمینه احداث پایگاه بزرگ امدادی و اختصاص بالگرد ویژه امداد فراهم می شود. 

  فریدون همتی استاندار قزوین هم گفت : قزوین با داشتن شرایط و موقعیت ویژه ارتباطی و قرار گرفتن در کریدور شمال و شمالغرب  نیازمند حمایت های جدی است.

همتی نبود مرکز توانبخشی را ازجمله  مشکلات و نیازهای استان ذکر و اعلام کرد:  اگر جمعیت هلال احمر همکاری کند زمین مورد نیاز را برای راه اندازی آن در کنار بیمارستان ۷۰۰ تختخوابی پیش بینی شده واگذار می کنیم.

اجرای طرح سلامت يار در هفته هلال احمر


اجرای طرح سلامت يار در هفته هلال احمر

اجرای طرح سلامت يار در هفته هلال احمر

انتهای پیام/ع
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار