سرمربی تیم فوتبال نفت و گاز گچساران با تأکید بر نیاز این تیم به کسب سه امتیاز مقابل سپیدرود رشت گفت: با انگیزه کامل به این دیدار فکر می‌کنیم و هدف صعود به لیگ دسته یک کشور است.

 
به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از یاسوج؛ یوسف نادریان با اشاره به دیدار حساس امروز این تیم برابر سپیدرود رشت اظهار کرد: این دیدار نیز همانند دیگر بازی‌ها برای تیم نفت و گاز گچساران از حساسیت بالایی برخوردار است.
 
وی افزود: برای صعود به لیگ دسته یک کشور چاره‌ای جز شکست حریفان و کسب تمامی امتیازات بازی‌ها نداریم.
 
سرمربی تیم فوتبال نفت و گاز گچساران تصریح کرد: تیم نفت و گاز گچساران از شرایط روحی و جسمانی خوبی برخوردار بوده و برای مسابقه امروز امید زیادی علی‌رغم میزبانی تیم سپیدرود رشت برای کسب سه امتیاز داریم.
 
نادریان در واکنش به خبر منتشر شده در شبکه‌های اجتماعی مبنی بر کمک 500 میلیون تومانی استاندار گیلان به تیم سپیدرود رشت گفت: در صورت صحت این خبر باید گفت این اقدام در راستای افزایش روحیه این تیم صورت گرفته اما برای ما اهمیتی ندارد.
 
وی با تأکید بر نیاز نفت و گاز گچساران به کسب سه امتیاز مقابل سپیدرود رشت افزود: ما با انگیزه کامل به این دیدار فکر می‌کنیم و هدف شکست سپیدرود رشت برای صعود به لیگ دسته یک کشور است.
 
نادریان خاطرنشان کرد: برای انجام بازی امروز دست ما برای استفاده از همه بازیکنان باز است زیرا هیچ بازیکن محروم یا مصدومی نداریم.
 
سرمربی تیم فوتبال نفت و گاز گچساران عنوان کرد: در حال حاضر جو حاکم بر تیم مطلوب و آرامش خاصی میان بازیکنان ایجاد شده است.
 
نادریان در پایان گفت: امیدواریم امروز با کسب پیروزی مقابل سپیدرود رشت به گچساران بازگشته و سبب شادی و خوشحالی هواداران و مردم این شهرستان شویم.
 
انتهای پیام/و
برچسب ها: کسب امتیاز ، شکست ، صعود
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.