با حضور بیش از 40 نفر از دست اندرکاران ستاد های نماز جمعه ، همایش یک روزه مسوولان ستاد های نماز جمعه استان خراسان رضوی امروز در مشهد برگزار شد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان خراسان رضوی ،معاون استان های شورای سیاستگذاری ائمه جمعه کشور در این مراسم گفت: نهاد های نماز جمعه در سراسر کشور به دنبال تحقق مطالبات رهبر معظم انقلاب اسلامی و ایجاد تحول و حرکت در جامعه هستند.

حجت الاسلام و المسلمین ابراهیمی افزود: در عمل و با پرهیز از شعار گرایی باید برای پرشورتر شدن مخاطبان نماز جمعه تلاش کرد.

وی با اشاره به اینکه دین مداری و تربیت اسلامی مهمترین دغدغه کشور است گفت: باید ستاد های نماز جمعه به عنوان قرارگاه فرهنگی در کشور برای ترویج افکار اسلامی در جامعه تلاش کنند.

حجت الاسلام و المسلمین ابراهیمی افزود: جوانگرایی ، نظم در اجرای برنامه ها و معرفی کتاب در نماز جمعه از جمله برنامه های ستاد های نماز جمعه است که باعث جذب بیشتر مخاطبان می شود.

حجت الاسلام و المسلمین معادی خواه رئیس دفتر شورای سیاستگذاری ائمه جمعه خراسان رضوی هم در این مراسم گفت: در شرایط تهاجم فرهنگی غرب و توطئه های دشمنان برای براندازی جمهوری اسلامی ایران لازم است ائمه جمعه به عنوان فرماندهان قرارگاه های فرهنگی در پیروی از بیانات رهبر معظم انقلاب اسلامی مردم را نسبت به این توطئه ها هوشیار کنند. وی ستاد نماز جمعه بجستان را یکی از ستاد های موفق نماز جمعه استان در حرکت به سمت قرارگاه فرهنگی اعلام کرد.

در 51 شهر استان خراسان رضوی هر هفته نماز جمعه برگزار می شود.

انتهای پیام//

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.