رییس دانشگاه جامع علمی کاربردی گفت: کارگاههای آموزشی در جهت ارتقای سطح دانش مدرسان دروس مهارتی در مراکز 1000 گانه این دانشگاه برگزار می‌شود.

 محمد اخباری رییس دانشگاه جامع علمی کاربردی در گفت و گو با خبرنگار حوزه دانشگاهی  گروه علمی پزشكی باشگاه خبرنگاران جوان با اشاره به اقدامات این دانشگاه در جهت تحقق شعار اقتصاد مقاومتی اظهار داشت: دانشگاه علمی کاربردی وظیفه تجاری سازی علم را بر عهده دارد و این مسئله در نظام مهارتی این دانشگاه به منزله اجرای شعار اقتصاد مقاومتی است. 

وی ادامه داد: ارتقای کیفیت آموزش‌های مهارتی در مراکز 1000 گانه دانشگاه علمی کاربردی و ابلاغ سیاست‌های کیفیت آموزش کلی این دانشگاه به مراکز خود در سراسر کشور از جمله اقدامات موثر در جهت فرهنگ سازی شعار اقتصاد مقاومتی در این دانشگاه است. 

رییس دانشگاه جامع علمی کاربردی در خصوص دوره های ضمن خدمت برای استادان این دانشگاه گفت: برای دانش بنیان کردن اقتصاد بوسیله مهارت آموزی، این دانشگاه مراکزی را در جهت تربیت مدرس برای رشته‌های مهارتی در سطح کشور در سال تحصیلی جدید ایجاد می‌کند.

وی تاکید کرد: دانشگاه علمی کاربردی کارگاه‌های سه ماهه را برای 45 هزار استاد دروس مهارتی، در سطح کشور برگزار می‌کند تا مدرسان برای تدریس دروس مهارت محور در جهت تحقق بهتر اقتصاد مقاومتی آمادگی کامل را کسب کنند.

اخباری یادآور شد: دانشگاه علمی کاربردی در جهت گفتمان سازی با رویکرد اقتصاد مقاومتی در سطح دانشجو، استاد و حوزه آموزشی قصد دارد اقداماتی موثر را انجام دهد.

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار