رییس پارک علم و فناوری اصفهان در گفتگو با باشگاه خبرنگاران:

نتایج جشنواره شیخ بهایی رضایت بخش بود/دستاوردهای جدید مطرح شد

رئیس پارک علم و فناوری اصفهان گفت: جشنواره شیخ بهایی نسبت به سال‌های قبل از نظر تعداد مخاطبین و فعالیت‌های جدید افزایش قابل ملاحظه‌ای داشته است.

کشمیری رئیس پارک علمی و فناوری اصفهان در گفتگو با خبرنگار دانشگاهی باشگاه خبرنگاران گفت: تعداد مخاطبین جشنواره شیخ بهایی نسبت به سال‌های قبل افزایش یافته بود و فعالیت‌های جدید در جشنواره مطرح شد.

وی در ادامه افزود: المپیاد ملی و طرح کسب و کار دانشجویی سر فصل جدیدی برای شهرک تحقیقاتی اصفهان بود و اطلاع رسانی بهتری در این خصوص انجام شد.

کشمیری بیان کرد: برگزیده‌‌های رده‌ی اول المپیاد و فن آفرینی در صورتی که تمایل داشته باشند می‌توانند فن سخن‌وری که در فوریه برگزار می‌شود شرکت کنند. فن سخن‌وری فنلاند در عرض 3 دقیقه ایده و طرح‌های خود را بیان می‌کنند

وی عنوان کرد: رویداد سخن‌وری، رویدادی است که سالیانه در فنلاند برگزار می‌شود و تمام کار آفرینان، صاحبان کسب و کار، سرمایه گذاران در سراسر کشور به فنلاند می‌روند و چند روز حضور دارند و تعاملات این فن آفرینان و سرمایه گذاران شکل می‌گیرد.

رئیس پارک علم و فناوری اصفهان اظهار داشت: در سال گذشته پنج نفر از برگزیدگان جشنواره را برای این رویداد انتخاب کردیم و امسال هم بنا داریم از تعدادی برگزیده در این رویداد حمایت کنیم.

وی در خصوص داوری جشنواره خاطر نشان کرد: داوری در سه مرحله و در هر دو بخش طراحی کسب و کار و فن آفرینی برگزار شد و داوری اولیه بر اساس بررسی ایده و طرح‌های مناسب است. داوری بعدی از طریق مصاحبه، تلفن، حضور در محل انجام شده است.

وی در پایان با اشاره به آخرین داوری تصریح کرد: در دو روز آخر برگزاری جشنواره افراد با ارائه موضوعات به داوران طرح‌های آن‌ها بررسی و انتخاب شده است.



انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار