رییس مرکز سنجش آموزش و پرورش از ایجاد چند سامانه اینترنتی برای ارتقای فعالیت‌ها و هم افزایی تجارب معلمان خبر داد.

عبدالرسول عمادی رییس مرکز سنجش آموزش و پرورش در گفت و گو با خبرنگار حوزه آموزش و پرورش  گروه علمی پزشكی باشگاه خبرنگاران جوان در خصوص برگزاری امتحانات نهایی و امتحانات پایان سال گفت: تاریخ امتحانات نهایی از 25 اردیبهشت ماه آغاز شده و تا 18 خرداد ادامه می‌یابد.

وی در خصوص طرح جامع نظارت بیان کرد: طرحی با این نام به صورت اتوماتیک اجرا شده البته پیش از این هم چنین طرحی وجود داشت ولی به صورت دستی انجام می‌شد.

عمادی عنوان کرد: در این طرح که با رویکرد تبادل تجربه‌های تدریس و هم‌افزایی فرهنگیان اجرایی می‌شد سعی بر این است تا از طریق ایجاد سامانه اینترنتی، مشارکت‌‌ها افزایش پیدا کند و در سراسر کشور امکان دسترسی به اطلاعات فراهم شود.

رییس مرکز سنجش آموزش و پرورش ادامه داد: در برنامه سالانه، هر کدام از گزارش‌ها برای مسئولین بخش‌های مربوطه ارائه شده و نتایج اعلام می‌شد.

وی به سامانه جامع دانش‌آموزی نیز اشاره کرد و گفت: در این طرح زمینه ثبت اطلاعات به صورت سراسری فراهم می‌شود و در صورت اجرای سراسری آن برای امتحانات داخلی نیز تأثیر سوابق تحصیلی امکان پذیر می‌شود.

عمادی دیگر برنامه‌های مربوط به این حوزه را جشنواره الگوهای تجارب برتر ذکر کرد و گفت: اکنون در حال جمع‌آوری این تجارب هستیم تا نتایج ارزیابی و اعلام شود.


انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.