بهینه کردن طرح های غیرمولد برای سود آوری در آموزش و پرورش

مدیرعامل صندوق ذخیره فرهنگیان بهینه کردن طرح‌های غیرمولد و ساماندهی نیروی انسانی را از برنامه های این صندوق مبتنی بر اقتصاد مقاومتی دانست.

شهاب الدین غندالی مدیرعامل صندوق ذحیره فرهنگیان در گفت و گو با خبرنگار حوزه آموزش و پرورش  گروه علمی پزشكی باشگاه خبرنگاران جوان در خصوص تجلی اقتصاد مقاومتی در فعالیت‌های آتی صندوق ذخیره فرهنگیان گفت: بهینه کردن پروژه‌های غیر مولد در دستور کار صندوق است که این امر  از اجزای اصلی اقتصاد مقاومتی به شمار می رود.

وی ادامه داد: در واقع از داشته‌هایمان برای تبدیل به فعالیت‌های سودآور استفاده می کنیم و به این وسیله از رکود خارج می شویم.

غندالی با بیان اینکه به ایجاد زنجیره های ارزشی توجه ویژه ای شده، عنوان کرد: تمام این فعالیت ها مبتنی بر اقتصاد مقاومتی است و ارزش افزوده داشته ها را ارتقا می دهیم.

مدیرعامل صندوق ذخیره فرهنگیان با بیان اینکه بهینه کردن پروژه های غیر مولد نیازمند نیروی انسانی کارآمد است، اظهار کرد: اشتغال زایی از دستاوردهای اصلی این گونه فعالیت ها است.

وی افزود: علاوه بر به کارگیری نیروی انسانی کارآمد برای فعالیت های سودآور، بخشی از نیروی انسانی که هم راستا با اهداف سودآوری صندوق نیستند، از چرخه فعالیت‌ها حذف می شوند.

رئیس صندوق ذخیره فرهنگیان بیان کرد: سعی می کنیم نیروی انسانی مازاد هم که برای پروژه‌ای کارآمد نیست در طرح های دیگر شرکت داده و در صورت فراهم نبودن چنین شرایطی برای فرد، تمهیدات بازخرید وی فراهم شود.

غندالی در خصوص اهمیت طرح‌ها گفت: با اجرای پروژه‌ها سعی در خارج نشدن مواد خام از کشور داریم تا زنجیره ارزش ارتقا پیدا کند و منابع کشور بدون استفاده یا کم مصرف باقی نماند.

 
انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار