اختتامیه پنجمین دوره جشنواره دانش‌آموزی نوجوان سالم استان قم با معرفی افراد برتر با شرکت 113 نفر از منتخبین در کانون فرهنگی مریم برگزار شد .

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از قم؛مزاحری مسئول برگزاری جشنواره دانش آموزی گفت: با اشاره به این که پنجمین دوره جشنواره کشوری نوجوان سالم با هدف ترویج شیوه های زندگی سالم و پیشگیری از گرایش به رفتارهای پرخطر، سوء مصرف مواد و آسیب های اجتماعی، و همچنین به منظور افزایش مهارت و سطح آگاهی دانش آموزان و شناسایی و رشد و شکوفایی قابلیت ها و ظرفیت های دانش آموزان و مدارس در زمینه پیشگیری از آسیب های اجتماعی، در بین دانش آموزان هر دو دوره ابتدایی و متوسطه برگزار  شد.

وی ادامه داد:  در این راستا دانش آموزان دوره ابتدایی با ارائه خلاقیت ها و ابتکارات خود در قالب های نقاشی و انشاء با محور و موضوع «چگونه از خود مراقبت کنیم؟» و دانش آموزان دوره متوسطه در 19 رشته در قالب های ایده پردازی، مقاله با رویکرد پژوهشی، عکس، فیلم کوتاه، روزنامه دیواری، نرم افزار و چند رسانه ای با موضوع و محورهای پیشگیری ازگرایش به دخانیات، پیشگیری از گرایش به سوء مصرف مواد و پیشگیری از گرایش به خشونت، رقابت کردند.

وی  با اشاره به این که در سال گذشته تعداد 400 اثر به دبیرخانه جشنواره نوجوان سالم ارسال شده است، تصریح کرد: امسال 1600 اثر به دبیرخانه جشنواره ارسال شد و از 113 نفر  در رتبه های اول تا سوم تقدیر به عمل آمد.

شایان ذکر است در بخش مقاله و ایده پردازی،کلیه والدین دانش آموزان و همکاران آموزشی و پرورشی و اداری در جشنواره شرکت نمودند.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار