نماینده ولی‌فقیه در استان از مادر شهیدان قنبری عیادت کرد.

به گزارش گروه استانهای باشگاه خبرنگاران جوان ؛ حجت الاسلام و المسلمین عابدینی عصر امروز از خانم معصومه اکبری رضایی فرد، مادر شهیدان محمدرضا و بهرام قنبری و خواهر شهید اکبری رضایی فرد که به دلیل عارضه تنگی نفس، سرفه و پنومونی در بیمارستان دهخدای قزوین بستری شده است، عیادت کرد.


 امام جمعه قزوین در این یدار گفت: خانواده‌های شهدا کانون نشر فرهنگ شهادت، ایثار، فداکاری، استقلال، آزادگی، عزت، اقتدار و امنیت ملی هستند.


نماینده ولی‌فقیه در استان قزوین تأکید کرد: خانواده شهدا لشگر برای مواجهه با اجانبی که به سرزمین فکری، معنوی، اخلاقی و ایمانی و به تعبیر رهبر معظم انقلاب تهاجم فرهنگی فکر می‌کنند، ایستاده و راه شهیدان را ادامه خواهند داد و امانتی که شهیدانشان از آن پاسداری کردند را به صاحب اصلی آن یعنی امام زمان (عج) خواهند سپرد.

 خانم معصومه اکبری رضایی فرد هم در این دیدار ضمن تشکر از نماینده ولی‌فقیه در استان برای ایشان آرزوی سربلندی و سلامت کرد.

 وی با ابراز رضایت از رسیدگی‌های مسئولان بیمارستان بیان کرد: به دلیل عفونی بودن ریه‌ها به بیمارستان آمده‌ام و از پرسنل، پرستاران و مدیران بیمارستان دهخدای قزوین رضایت دارم و رسیدگی ها بسیار خوب بوده است.

 پرستار داخلی این بخش هم حال عمومی خانم معصومه اکبری رضایی فرد رو به بهبود دانست و گفت: خانم اکبری به زودی از بیمارستان مرخص خواهند شد.

شهید محمدرضا قنبری متولد سال 1345، یکم تیرماه 1367 درمنطقه عملیاتی شاخ شمیران و شهید بهرام قنبری متولد شانزدهم اسفند 1349 درمنطقه اسلام آباد غرب به درجه رفیع شهادت نائل شد.
انتهای پیام/.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار