جانشین فرمانده سپاه انصارالمهدی (عج) استان زنجان گفت: شش هزار زائر از استان زنجان برای شرکت در مراسم سالگرد ارتحال امام خمینی (ه) به مرقد مطهر امام راحل اعزام می‌شوند.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از زنجان ؛حسینی افزود : اقدامات لازم برای اعزام زائران به مراسم ارتحال امام انجام می‌شود و برای اعزام زائران به مرقد مطهر امام همه شرایط و امکانات لازم فراهم می‌شود.

وی بابیان اینکه ۱۳۰ دستگاه اتوبوس ۴۴ نفره برای اعزام این افراد فراهم خواهد شد، ادامه داد: برنامه‌ریزی‌ها و هماهنگی‌های مربوطه برای تأمین اعتبارات لازم برای اعزام و ارائه امکانات به زائران مرقد مطهر انجام می‌شود و همچنین باید اقدامات لازم در راستای تأمین هزینه‌های جانبی اعزام زائران به مرقد مطهر امام خمینی (ره) در استان زنجان تأمین شود.

جانشین فرمانده سپاه انصارالمهدی (عج) استان زنجان با اشاره به برگزاری مراسم ارتحال امام در روزهای ۱۴ و ۱۵ خردادماه در شهرستان‌های استان زنجان گفت: در کنار برگزاری مراسم‌های عزاداری برای اعزام زائران به حرم مطهر امام، سپاه به عنوان کمیته اعزام اقدامات لازم را انجام می‌دهد.

حسینی خاطر نشان کرد : همه کاروان‌ها ساعت ۲۳ سه شنبه‌شب از عوارضی زنجان به قزوین حرکت و اذان صبح در محل مستقر شده و از ساعت ۹ صبح تا ۱۲ ظهر نیز در ویژه مراسم ارتحال بنیانگذارانقلاب اسلامی ایران حضور خواهند داشت.

انتهای پیام/ش

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.