مدیرعامل باشگاه ملوان انزلی گفت: سرنوشت بقای هر ۳ تیم در خطر سقوط دست خودشان است.

 به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از رشت؛مسعود رضائیان در گفت و گو با خبرنگار باشگاه خبرنگاران جوان در مورد تساوی ملوان مقابل صبا در دقایق پایانی گفت:می‌خواستیم به لیگ هیجان بدهیم! با این مساوی هفته پایانی حساس شد.

وی افزود:هواداران و بازیکنان ما خوشحال بودند و همه تصور می‌کردیم با پیروزی مقابل صبا کار تمام است اما این مساوی باعث شد که همه چیز به روز آخر کشیده شود. هرچند من تا سوت پایان بازی را نشنوم خوشحال نمی‌شوم. البته بعد از گل مساوی صبا دو فرصت خوب گلزنی را از دست دادیم.

وی گفت: در هفته پایانی مقابل سیاه جامگان بازی داریم و دو مزیت نسبت به این تیم داریم. هم سه امتیاز بیشتر از حریف داریم هم آنها سه امتیاز از ما کمتر دارند. به همین دلیل می‌گویم بازیکنان سیاه جامگان با استرس مقابل ما بازی می‌کنند و بازیکنان ملوان از نظر روحی و روانی شرایط بهتری دارند.

مدیرعامل باشگاه ملوان با اشاره به اهمیت دیدار با سیاه جامگان عنوان کرد: این مسابقه پاداش سرخود است. بازیکنان با تمام وجود برای برد تلاش می‌کنند. سرنوشت هر سه تیم در خطر سقوط دست خودشان است .البته راه آهن با مدعی قهرمانی بازی دارد. بنابراین به نظر می‌رسد شرایط برای ملوان بهتر است.

رضائیان در مورد سفر دو روزه ملوان به مشهد گفت: ما صبح سه‌شنبه راهی تهران می‌شویم و بعد از یک شب اقامت در این شهر به سمت مشهد پرواز خواهیم کرد. البته راه ساده‌تری هم وجود داشت اینکه صبح پنجشنبه از رشت به مشهد پرواز کنیم اما نگران این مساله بودیم که اگر مشکلی برای این پرواز پیش بیاید دیگر هیچکس باور نمی‌کند که ما مشکل پرواز داشته‌ایم و نتوانسته‌ایم به موقع به مشهد برسیم برای همین ۲۰ میلیون بیشتر هزینه کردیم و یک روز هم در راه هستیم تا بدون حرف و حدیث در مشهد حاضر شویم.

مدیرعامل باشگاه ملوان در مورد بحث‌های حاشیه دیدار با سیاه جامگان گفت: دوست ندارم در مورد این مسایل صبحت کنم. زیرا همه تیم‌هایی که در لیگ برتر و فوتبال حضور دارند سوار بر یک کشتی هستند و بیان مسایل اینچنینی فقط باعث می‌شود که افرادی که بیرون از فوتبال هستند بیایند و شرایط را طور دیگری رقم بزنند همان افرادی که شاید فوتبال را هم دوست ندارند.

انتهای پیام/ع
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.