چاپ یازدهم کتاب «خانمی که شما باشید» اثر حامد عسگری در نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران تمام شد.

به گزارش خبرنگار حوزه ادبیات گروه فرهنگی باشگاه خبرنگاران جوان؛ هنگامی که در بین غرفه‌ها قدم می‌زنی و به غرفه نشر «شانی» می‌رسی با انبوهی از کتاب‌های مختلف و متنوع روبرو می‌شوی که هرکدام مخاطب خاص خود را دارند و در این ماراتن فروش کتاب، هیچ یک از کتاب‌های این انتشاراتی نتوانستند لقب پرفروش ترین را از آن خود کنند.

تنها چاپ برخی از آنها به اتمام رسیده. از جمله این کتاب‌ها اثر حامد عسگری با عنوان «خانمی که شما باشید» است. چاپ یازدهم این اثر به اتمام رسید. اثر دیگر یک سرنوشت سه حرفی اثر نجمه زارع است که چاپ هفتم آن تمام شد. این کتاب ها به چاپ هشتم و دوازدهم خود رسیدند.

در این میان کتابفروشی‌هایی هم هستند که رکوردشکنی کردند. از جمله این انتشاراتی‌ها «سوره مهر» است. اثر فاضل نظری با عنوان «کتاب» باوجود آنکه مدت کوتاهی از انتشار آن می گذرد، رکورد شکنی کرد و فروش آن از مرز سه هزار نسخه گذشت. این در حالی است که این اثر فاضل نظری همزمان با برگزاری نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران در نمایشگاه و فروشگاه های انتشارات سوره مهر عرضه شد و رونمایی از این کتاب سه تا چهار روز قبل از نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران اتفاق افتاد. این کتاب جدیدترین اثر این شاعر است که پس از دو سال منتشر شد.

شهرستان ادب نیز میزبان علاقه مندان به کتاب است. در این غرفه کتاب‌های افراد نام آشنا و گمنام کنار هم دیده می شود. از جمله افراد نام آشنا می توان به اثر محمد علی بهمنی اشاره کرد. در کنار آن چهره هایی چون سعید بیابانکی، علیرضا قزوه، مرتضی امیری اسفندقه و علی داوودی نیز دیده می شود. آثار این افراد نیز توسط نشر شهرستان ادب منتشر شده است.


انتهای پیام/


اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.