اصفهان؛

جاری شدن سيل در نطنز و اردستان

بارش شديد باران عصر سه شنبه در نطنز و اردستان در استان اصفهان سيل به راه انداخت.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اصفهان، فرماندار نطنز گفت : بارش باران اين شهرستان را بيش از 13 ميليمتر اعلام كرد كه بگفته وي در نوع خود كم نظير است.
يوسف حسني در خصوص اقدام هاي انجام شده براي مهار سيل در نطنز افزود: با هماهنگي هاي انجام شده در مديريت بحران با دستگاه هاي خدمات رسان و امدادي، با ايجاد خاكريز و لايه روبي مسيل ها از وقوع خسارت ها جلوگيري شد.
وي گفت: بارش باران طي اين مدت در نطنز و شدت بارش‌ها در مدت كوتاه موجب جاري شدن سيل در خيابان‌هاي نطنز و مختل شدن زندگي عادي مردم شد و آبگرفتگي برخي از مغازه ها نيز باعث شد تا ماموران خدمات رسان اقدام به تخليه آب باران با استفاده از موتور پمپ كنند.
حسني افزود: سيل همچنين به ساير بخش هاي خدماتي، معابر، پل ها و بخش محصولات كشاورزي و باغي نيز خسارت هايي وارد كرد.
ناصر عزيزي رئيس اداره هواشناسي نطنز نيز با بيان اينكه در روزهاي پاياني هفته شاهد بارش مجدد باران خواهيم بود، ميزان بارش در سال زراعي جاري نطنز را 130 ميليمتر اعلام كرد.
رئيس اداره هواشناسي اردستان نيز از بارش 10 ميليمتري باران در اردستان و 12 ميليمتري در بخش ها و روستاهاي اين شهرستان طي همين مدت خبر داد.
محمد جواد رمضانپور با بيان اين كه در سال زراعي جاري 90 ميليمتر بارندگي در شهرستان داشته ايم، تصريح كرد: اين رقم نسبت به مشابه سال قبل حدود 22 درصد افزايش اما نسبت به بلند مدت منفي 30 درصد تغيير نشان مي دهد.
وي گفت: بارش باران در رودخانه چرمهين اين شهرستان با جاري شدن سيل همراه بوده است.




انتهای پیام/م

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار