فرمانده سپاه سلمان سیستان و بلوچستان گفت: مهم‌ترین ویژگی پاسدار ولایتمداری و تابع ولی فقیه بودن است.

به گزارش خبرنگارگروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان اززاهدان؛سردار حسین معروفی افزود: انقلاب اسلامی که در 22 بهمن سال 57 بوجود آمد فخر انبیا و اولیاء الهی است، استمرار حکومت نبوی و نهضت عاشورای حسین بن علی(ع) است.

وی ادامه داد: امام خمینی(ره) برای سپاه پاسداران که باید این معجزه قرن را حفاظت کند یک مثلث تعیین کرد و دستور داد در چارچوب این مثلث با پیروی از ائمه هدی(ع) انقلاب را پیشبرنده و پیشروند کنند تا در جلوی دروغگویان جاودانه شود.

وی مکتبی بودن، انقلابی بودن و مردمی بودن را سه ضلع این مثلث دانست و افزود: امروز مقام معظم رهبری نیز همان فرمان را برای سپاه پاسدران صادر کردند، سخت ترین وظیفه سپاه پاسداران حفظ نظام و انقلاب و دستاوردهای آن است و روز مقدس بزرگ پرچم دار و پاسدار اسلام حضرت سید الشهدا (ع) روز پاسدار نام گرفت و هر انسان و هر کسی که شیعه و دوست دار آن مکتب است باید مثل حسین بن علی(ع) زندگی کند.

سردار معروفی تصریح کرد: سپاه پاسداران سد بلای ارزشها، تمامیت ارضی، ولایت و انقلاب است؛ امروز سپاه پاسداران با بصیرت نافذ به دشمنان بیرونی و بدخواهان کج فهم اجازه نخواهد داد دور امام خود را خالی کنند و معنویت را اولین ویژگی برجسته ی یک پاسدار دانست.

انتهای پیام/ع

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار