اصفهان ؛

عطر خدمات خیرین سلامت در پایتخت گل و گلاب ایران پیچید

ششمین همایش خیرین سلامت شهرستان‌های کاشان و آران و بیدگل با حضور دبیر کل مجمع خیرین سلامت کشور و تقدیر از خیرین این منطقه در باغ پرندگان قمصر کاشان پایتخت گل و گلاب ایران برگزارشد.

عطر خدمات خیرین سلامت منطقه کاشان در پایتخت گل و گلاب ایران پیچیدبه گزارش خبرنگار گروه استان‌ های باشگاه خبرنگاران جوان از اصفهان، رییس دانشگاه علوم پزشکی کاشان پنج‌شنبه شب 2در این مراسم گفت: 20 طرح خیرساز با وسعت 21 هزار مترمربع از زمان آغاز به کار مجمع خیرین سلامت تاکنون در این شهرستان به بهره برداری رسیده است.

محمدحسین اعرابی با اشاره به اجرای 14 طرح خیرساز در کاشان با 52 هزار مترمربع کار عمرانی گفت: خیرین سلامت کاشان و آران و بیدگل 318 مورد تجهیزات به ارزش 39 میلیارد ریال را خریداری برای مراکز درمانی این شهرستان خریداری کردند.

وی در ادامه دریافت مجوز دانشکده داروسازی را یادآورشد و گفت : احداث و بهره‌برداری از این دانشکده منوط به کمک و حمایت خیرین در تامین تجهیزات و ایجاد زیرساخت‌های آن است.

به‌گفته‌وی،دانشگاه علوم پزشکی کاشان مجوز احداث بیمارستان 280 تخت‌خوابی با قابلیت توسعه تا  500 تخت را دریافت کرده‌ که زمین آن جانمایی شده‌است و برای ساخت مشارکت و مساعدت هرچه بیشترین خیرین سلامت این منط قه را می‌طلبد.

رییس دانشگاه علوم پزشکی کاشان در ادامه  میانگین سنی سالمندان کاشان را از میانگین کشور بالاتر دانست و گفت: 11 درصد از جمعیت این شهرستان بالای 65 سال سن دارند که این چالش جدی و ایجاد مشکلات و نیازمندیها در مباحث درمانی و تخت‌های بیمارستانی نیاز به ‌آینده‌نگری دارد.

اعرابی، در پایان اشغال صددرصدی تخت‌های در بیمارستان شهید بهشتی کاشان را خاطرنشان کرد کرد و  گفت: نبود جای خالی در تخت‌های ویژه این بیمارستان از دیگر مشکلات مسائل درمانی در کاشان است.

شایان ذکر است ششمین همایش خیرین سلامت دو شهرستان کاشان و آران و بیدگل با حضور سیدرضا نیری، دبیر کل مجمع خیرین سلامت کشور و تجلیل از این خیرین در باغ پرندگان قمصر از توابع این شهرستان برگزارشد.

انتهای پیام /ت
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.