بیکاری و عدم ازدواج مشکل اساسی جوانان امروزی است.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان ازآبادان؛امام جمعه خرمشهر گفت: قشر جوان قشر مهمی است که باید نسبت به آن بهای بالا و کاملی داده شود.

حجت‌الاسلام سید نبی موسوی در خطبه‌های نمازجمعه این هفته با بیان تبریک ولادت حضرت علی (ع) اکبر افزود: قشر جوان قشری است که باید در همه ابعاد زندگی از آن استفاده شود، خوشبختانه ظرفیت جوان در کشور ما قابل قبول است، باید دولت از آن بهره ببرد.

وی گفت: عدم وجود کار و عدم ازدواج کردن دو مشکل بزرگ جوانان است، ما حدود 15 میلیون جوان ازدواج نکرده داریم و این مصیبت است، مسؤولان باید تلاش و اقدام کنند.

امام جمعه خرمشهر در رابطه با سنگ اندازی‌های عربستان در بحث حج افزود: با توجه به اینکه آنها انواع ستم و جنایت‌ها را انجام داده‌اند، اما حاضر به عذر خواهی نیستند، کجایند کسانی که دم از حقوق بشر می‌زنند.

موسوی گفت:عربستان مردم یمن را به خون کشیده است، ولی مدعیان دروغین حقوق بشر حرفی نمی‌زنند چون منافع آنها در این عمل است، زمانی چماق حقوق بشر را علم می‌کنند که منافع آنها در آن حاکم باشد.

وی افزود: اگر مسؤولان بخواهند ببینند که تا چه اندازه به خدا خدمت می‌کنند، باید کار و اعمال خود را نسبت به ارباب رجوع ملاحظه کنند، که آیا مشکلات مردم را حل می‌کنند یا سنگ‌اندازی می‌کنند.

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۰:۲۹ ۲۴ ارديبهشت ۱۳۹۵
کیه که توجه کنه !
اگر میگفتید حقوق مسئولینو افزایش بدید سریع خارج از نوبت انجام میشد اما اینکه به داد جوانان برسید همه خودشونو میزنن به اون راه !