حمایت مناسب از ورزشکاران و قهرمانان شادگانی لازم است.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان ازآبادان؛خطیب جمعه شادگان گفت: باید بکوشیم تا جشن‌های مهدوی همانند سال‌های گذشته در این شهرستان به‌صورت خودجوش و باشکوه برگزار شود، زیرا برگزاری این جشن‌ها فرصت مناسبی برای آگاهی‌رسانی از سیره ائمه اطهار(ع) به‌ویژه امام عصر(عج) است.

حجت‌الاسلام سید مجید شرفی افزود: شب نیمه شعبان از بزرگ‌ترین شب‌های مسلمانان و شیعیان جهان است که مراسم آن باید در چارچوب حفظ ارزش‌های معنوی هرچه باشکوه ‌تر در سطح شهرستان شادگان برگزار شود.

وی در ادامه خطبه‌های خود با اشاره به به فرا رسیدن مناسبت روز سربازان گمنام امام زمان(عج) از تلاش مسئولان و سربازان اطلاعات کشور در برقراری آرامش برای ملت ایران تشکر و قدردانی کرد و گفت: سربازان گمنام امام زمان(عج) در تمامی صحنه‌ها حاضر هستند و مجموعه این عوامل دست به‌دست هم می‌دهند تا در کشور امنیت خوب و مطلوبی داشته باشیم.

امام جمعه شادگان افزود: ماموریت‌های مهم و حساس این وزارت‌خانه تلاش برای حفظ انسجام ملی است که فرزندان ملت ایران اسلامی در وزارت اطلاعات به‌خوبی توانسته‌اند در انجام امور محوله موفق باشند.
شرفی با اشاره به فرار رسیدن سوم خرداد سال‌روز آزاد سازی خرمشهر گفت: سوم خرداد و فتح خرمشهر بزرگ‌ترین نماد مقاومت و مهم‌ترین پیروزی مردم غیور ایران اسلامی در مقابله با متجاوزان است.

وی بر لزوم حمایت از ورزش و قهرمانان ورزشی شهرستان شادگان تاکید و افزود: مسئولان و متولیان ورزش استان خوزستان و این شهرستان باید با تمام توان از ورزشکاران و قهرمانان شهرستان شادگان حمایت کنند.

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.