حقوق‌های ده‌ها میلیونی پاشیدن نمک بر زخم مستضعفان است.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان ازآبادان؛امام جمعه شهر چمران گفت: پرداخت حقوق‌های چند ده میلیونی پاشیدن نمک بر زخم مستضعفان است.

حجت‌الاسلام سید منتصر هاشمی در خطبه‌های نماز جمعه این هفته با تبریک فرا رسیدن نیمه شعبان، افزود: شادی‌های این مناسبت بزرگ باید در کنار معرفت مقام امام عصر (عج) که حی زنده مفترض‌الطاعه است باید باشد.

وی گفت: شب نیمه شعبان برترین‌ شب‌ها پس از لیالی قدر است و شب‌زنده‌داری و احیا در این شب باید مورد توجه ویژه قرار بگیرد.

خطیب جمعه شهر چمران با بیان اینکه روز ولادت امام عصر (عج) روز جهانی مستضعفان نام‌گذاری شده، افزود: ایران اسلامی حمایت از تمام مستضعفان جهان را تکلیف شرعی و اخلاقی خود می‌داند.

هاشمی به پرداخت حقوق‌های چندین میلیونی اشاره کرد وگفت: باید به مستضعفان داخل کشور نیز که ولی نعمت این انقلاب هستند، نگاه ویژه داشت و پرداخت حقوق‌های میلیونی که این روزها از آن بحث می‌شود پاشیدن نمک بر زخم مستضعفان است.

وی با بیان اینکه نیمه شعبان روز سربازان گمنام امام زمان (عج) نام دارد، افزود: بسیاری از توطئه‌های فرهنگی، سیاسی، اجتماعی و اقتصادی توسط وزارت اطلاعات در نطفه خفه شده‌اند.

امام جمعه شهر چمران گفت: یکی از سدهای مستحکم جلوگیری از نفوذ مطرح شده توسط رهبر معظم انقلاب وجود سربازان گمنام امام زمان (عج) است که دیوار و سد آهنینی بر مرزهای فرهنگی، سیاسی و اقتصادی کشور زده‌اند.

هاشمی با بیان اینکه استکبار معنای سربازان گمنام امام زمان (عج) را نخواهد فهمید، افزود: وزارت اطلاعات مادر دلسوز تمام وزارتخانه‌ها است که بدون هیچ توقعی با تمام وجود خود را برای آنها فدا کرده است.

وی در بخش دیگری از خطبه‌ها به تصمیم برای واگذاری بیمارستان صنایع پتروشیمی ماهشهر به بخش خصوصی اشاره کرد و با انتقاد شدید از این موضوع، گفت: رویه فعلی این بیمارستان باید به نفع مردم مستضعف تعدیل و جهت‌دهی شود.

امام جمعه شهر چمران  گفت: : اگر این اتفاق بد یعنی خصوصی‌سازی بیمارستان صنایع بیفتد تعدیل نیروها و تضعیف روند درمان، بردن سودهای بیمارستان به خارج از منطقه و از دست دادن اختیار برای خدمت‌رسانی بهتر را در پی خواهد داشت.

انتهای پیام/
برچسب ها: آبادان ، نمازجمعه ، چمران ، خطبه
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.