نمایندگان مجلس خودشان را وامدار مردم بدانند.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان ازآبادان؛امام جمعه آبادان گفت: نمایندگانی که وارد مجلس می شوند به جای وامداری حزب و گروه خاص ، خودشان را وامدار مردم بدانند.

حجت الاسلام علی ابراهیمی پور در خطبه های نماز جمعه این هفته آبادان افزود: نمایندگان منتخب مورد اعتماد مردم هستند و آنها باید مسائل اجتماعی و اقتصادی جامعه بپردازند و خود را فدای حزب بازی ها نکنند.

وی گفت: تلاش نمایندگان جدید در راستای حل مشکلات مردم باشد زیرا ملت با امیدهای زیادی به پای صندوق های رای رفتند.

خطیب جمعه آبادان افزود: منتخبان مردم به خصوص منتخبان آبادان در مجلس دهم نباید خود را وامدار حرکات سیاسی و یا ثروت کنند و شجاعانه خود را از این محور دور کنند.

حجت الاسلام ابراهیمی پور با اشاره به در پیش بودن ایام ولادت حضرت مهدی (عج) گفت: یکی از اعتقادهای همه ادیان ظهور مصلحی بزرگ برای پایان دادن به جنگ ها و رساندن انسان به کمال و سرمنزل مقصود است.

وی ضمن تبریک روز سربازان گمنام به نیروهای اطلاعاتی کشور افزود: امروز با وجودی که بیشترین توطئه ها متوجه این کشور است به پشتوانه الطاف الهی ، یاری امام زمان (عج) و تلاش همین سربازان گمنام یکی از امن ترین کشورها هستیم.

امام جمعه آبادان گفت: امنیت امروز کشور مدیون چشمان تیزبین و اشراف اطلاعاتی و مراقبت های سربازان گمنام امام زمان (عج )است که ضمن قدردانی از تلاش شبانه روزی آنان توفیقشان را از خداوند خواهانیم.

حجت الاسلام ابراهیمی پور با اشاره به استعدادهای درون آبادان افزود: آبادان سرشار از استعداد از تمامی حوزه هاست، مسئولان باید به فکر استفاده از این استعدادها باشد.

وی گفت: چه دردآور است جوانی با در دست داشتن مدرک کارشناسی ارشد برای رفع مشکلات زندگی خود روی به رانندگی بیاورد.

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.