سرپرست اداره کل نوسازی و تجهیز مدارس استان اردبیل گفت: بنیاد برکت با تلاش و همتی راستین 20 مدرسه را در مناطق محروم استان احداث و تحویل آموزش و پرورش می‌دهد.

به گزارش گروه استانهای باشگاه خبرنگاران جوان از اردبیل؛ دولت لطفی افزود: نیمی از این مدارس تاکنون در مناطق مختلف استان احداث و تحویل داده شده ونیم دیگر نیز طی امسال و نیمه اول سال آینده تکمیل شده و در اختیار آینده‌سازان این کشور قرار می‌گیرد.

وی با بیان اینکه از بنیاد برکت خواسته‌ایم تا این روند را همسو با برنامه‌ها و هدف‌گذاری جامعه خیرین مورد توجه و مدنظر قرار دهد، افزود: مدارسی که بنیاد برکت احداث و تحویل آموزش و پرورش می‌دهد از کیفیت مناسبی برخوردار است و در کنار کیفیت سرعت عمل این مجموعه نیز قابل قدردانی است.

سرپرست اداره کل نوسازی و تجهیز مدارس استان اردبیل در هجدهمین جشنواره خیرین مدرسه‌ساز به همت خیرین منابع مالی مناسبی در ساخت مدرسه اهدا شده است، یادآور شد: امیدواریم با جمع‌بندی این ارقام در قالب جشنواره خیرین روند تکمیل 145 پروژه نیمه تمام مدرسه‌سازی در این استان به سرانجام برسد.

لطفی درمورد تامین اعتبار از محل تخریب و بازسازی و نوسازی مدارس در استان برای ساخت مدارس با استانداردهای لازم بیان کرد: امسال نیز با ابلاغ بودجه 95 تلاش خواهیم کرد تا در فصل کاری منابع مورد نیاز را جذب کنیم و تا آغاز فصل جدید بازگشایی مدارس بیش از ده‌ها مدرسه را با کیفیت و استاندارد مناسب منطبق بر آیین‌نامه 2800 زلزله ساخته و تحویل مجموعه تعلیم و تربیت دهیم.

وی گفت: بنیاد برکت با تلاش و همتی راستین 20 مدرسه را در مناطق محروم استان احداث و تحویل آموزش و پرورش می‌دهد.

انتهای پیام/ع

برچسب ها: اردبیل ، احداث ، مدارس ، بنیاد ، برکت
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.