با خودباوری و خود اتکایی می توان به اقتصاد مقاومتی دست یافت.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ساری ، رئیس شورای سیاستگذاری ائمه جمعه کشور، در همایش امامان جمعه مازندران در مصلای جواد الائمه (ره) رامسر گفت: اقتصاد مقاومتی درحقیقت با فرهنگ سازی یعنی با خودباوری ، خود اتکایی ، استقلال و اعتماد به نفس در جامعه تحقق می یابد و در گرو چنین اقداماتی می توانیم ادعا کنیم که روی پای خود ایستاده ایم .

حجت الاسلام والمسلمین سید رضا تقوی افزود: مجلس شورای اسلامی و دولت تدبیر وامید باید در سایه هم افزایی برای موفقیت در این بخش به نحوی سیاستگذاری و برنامه ریزی کنند که مبتنی بر اقتصاد مقاومتی باشد.

وی گفت: اکنون اقتصادی که همه درپی آن هستند ریشه در فرهنگ دارد و اقتصادی که مصرف گرا باشد به تبع اقتصاد مقاومتی نیز بوجود نخواهد آمد.

رئیس شورای سیاستگذاری ائمه جمعه کشور اقتصاد مقاومتی را نوعی جنگ اقتصادی دانست و افزود: چنین اقتصادی در حقیقت پایداری و مقاومت در برابر فشارهای اقتصادی دشمنان تحت عنوان مقاومت فعال می توان نام برد.

وی برلزوم فرهنگ سازی با هدف ترویج مصرف کالاهای داخلی ، تبیین ابعاد اقتصاد مقاومتی به شیوه های مختلف و همکاری رسانه های دراین حوزه را راهی مناسب برای عملیاتی شدن شعار سال رهبری فرزانه در نظام اسلامی معرفی کرد.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.